فیش حقوق نجومی خبرنگار ضدانقلاب فاش شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۱:۴۴
کد خبر: ۷۱۱۵۸۰
فیش حقوق نجومی خبرنگار ضدانقلاب فاش شد
مسیح علی نژاد که فعالیت چشمگیری در راستای قبح شکنی از پوشش بانوان ایرانی در طی طرح های مختلف دارد با اخذ مبلغ هنگفت نشان داد بیش از آن که دغدغه ی بانوان ایرانی را داشته باشد ، بیشتر به فکر جیب خود است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ طی روزهای گذشته اسنادی در یکی از وب سایت های آمریکایی که قرارداد های دولت آمریکا با رسانه ها را منتشر می کند، در خصوص مسیح علی نژاد، خبرنگار صدای آمریکا منتشر شد.

مطابق قرارداد‌های منتشر شده مسیح علی نژاد از شورایی مشهور به bbg بیش از ۴۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. مبلغی که حدود سه میلیارد تومن ارزش دارد.
 
مسیح علی نژاد که فعالیت چشمگیری در راستای قبح شکنی از پوشش بانوان ایرانی در طی طرح های مختلف دارد، با اخذ این مبلغ هنگفت نشان داده است بیش از آن که دغدغه ی بانوان ایرانی را داشته باشد ، بیشتر به فکر چیب خود است.

علی نژاد که پایه ریز طرح هایی مانند "آزادی های یواشکی" و یا "دختران خیابان انقلاب" بوده است همواره سعی داشته با منحرف کردن اذهان دختران جوان کاسبی پر رونقی را برای خود دست و پا کند و با توجه به این اسناد به نظر می رسد توانسته به این هدف خود برسد.

هر چند پیش از این اسنادی از دریافت مالی مسیح علینژاد از دولت آمریکا منتشر شده بود، اما اکثر آن ها بر قراردادهایی که مبتنی بر فعالیت رسانه ای او در رسانه های بیگانه بود دلالت می کرد؛ اما این اسناد بر دریافت های شخصی مسیح علی نژاد از دولت آمریکا اشاره دارد. درواقع باید گفت برنامه های رسانه ای در رسانه ی صدای آمریکا به صورت جداگانه دارای بودجه است و این رسانه برای برنامه هایی که علیه حجاب و دیگر موارد می سازد به صورت مجزا پول دریافت می کند. اما این پول مستقیما به خود این خبرنگار به جهت برنامه های شخصی اش پرداخت شده.
 
رسوایی جدید خبرنگار ضد انقلاب/ دریافت حقوق نجومی «مسیح علینژاد» از دولت آمریکا + سند
 
 
رسوایی جدید خبرنگار ضد انقلاب/ دریافت حقوق نجومی «مسیح علینژاد» از دولت آمریکا + سند
 
 
رسوایی جدید خبرنگار ضد انقلاب/ دریافت حقوق نجومی «مسیح علینژاد» از دولت آمریکا + سند

این اسناد که نشان از دریافت مالی این فرد از دولت آمریکا دارد، این سئوال را مطرح می کند که چرا یک خبرنگار باید چنین مبالغ هنگفتی را دریافت کند؟ علی نژاد که با راه انداختن کمپین های مختلف همواره سعی داشته است دختران این مملکت را به بی حجابی تشویق کند، حال به همین افراد پاسخ دهد که چه توجیهی برای دریافت بیش از 3 میلیارد تومان از دولت آمریکا ، آن هم جدای از حقوق عادی خود که از صدای آمریکا دریافت می کند، دارد؟ آیا باید باور کرد این خبرنگار غیر مستقل دغدغه ی دختران ایرانی را دارد؟

همچنین این سئوال مطرح می شود چرا دولت آمریکا باید چنین مبالغی را در جهت از بین بردن پوشش اسلامی بانوان ایرانی خرج کند؟ باید از خود پرسید پشت پرده حجاب چیست که رسانه های بیگانه تحت لوای دولت ها درصدد تضعیف آن هستند؟

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما