السومریه نیوز خبر داد؛

اعلام حالت فوق‌العاده در ارتش عربستان

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۱:۲۳
کد خبر: ۷۱۳۹۸۷
اعلام حالت فوق‌العاده در ارتش عربستان
منابع امنیتی از اعلام حالت فوق‌العاده در ارتش عربستان سعودی و از جمله نیروی هوایی این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، یک افسر دستگاه امنیتی امارات در توئیتر بدون ذکر نام خود و با حساب کاربری «بدون ظل» [بی سایه] اعلام کرد عربستان سعودی در همه بخش های ارتش و نیروی هوایی این کشور حالت فوق العاده اعلام کرده است.

در این توئیت که برخی روزنامه های کشورهای خلیج فارس آنرا منتشر کرده اند، آمده است: این وضعیت از امشب برای مدت نامشخصی ادامه خواهد داشت و علل آن اعلام نشده است. این اقدام درحالی صورت گرفته است که چهارشنبه گذشته دو فرد مسلح به یک ساختمان وابسته به نیروهای گارد ملی در شهر طائف حمله کردند.

به گفته خبرنگاران سعودی در این حمله یک نیروی امنیتی کشته شده است. تصاویر منتشرشده در شبکه های اجتماعی حاکی از آماده باش گسترده امنیتی در خیابان‌های عربستان سعودی است.

در همین حال این منابع خبری در کشورهای حاشیه خلیج فارس به نقل از یک منبع آگاه که از نزدیکان خاندان سلطنتی سعودی است، اعلام کردند محمد بن سلمان در حادثه تیراندازی در قصر الخزامی که آوریل گذشته روی داد صدمه ندیده است اما به شدت دچار وحشت شده و این مسئله روی زندگی روزمره و تصمیماتش تاثیر گذاشته است. این منبع افزود: حادثه قصر الخزامی اقدامی مسلحانه با اهداف سیاسی و توسط اعضای حکومت بود و اقدام تروریستی نبوده است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه