قاتل شوهر سابق مجنون است

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۴:۲۳
کد خبر: ۷۱۶۳۰۵
قاتل شوهر سابق مجنون است
همزمان با نظر کارشناسان پزشکی قانونی مبنی بر روانی بودن زن متهم به قتل او از مجازات قصاص نجات یافت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مریم 45 ساله متهم است اوایل اردیبهشت سال گذشته در جریان درگیری با شوهر سابقش، وی را در محله نیروی هوایی به قتل رساند. متهم به قتل درباره انگیزه‌اش از جنایت گفت: 22 سال پیش ازدواج کردم وتنها فرزندمان یک دختر 20 ساله است.

اعتیاد او باعث اختلاف و درگیری‌مان شده و سرانجام از او طلاق گرفتم. هر از گاهی برای دیدار دخترم و انجام کارهای خانه نزد آنها می‌رفتم. آن روز با شوهرم دعوایمان شد‌. عصبانی شدم و ابتدا با قند‌شکن ضربه‌هایی به سر و بدنش زدم و بعد با چاقو جسدش را مثله کردم، می‌خواستم با خودروی کرایه‌ای جسد را بیرون ببرم که ماجرا لو رفت.

این در حالی بود که دختر او به عنوان تنها ولی‌دم برای مادرش درخواست قصاص کرد. در جریان تحقیقات با دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران، زن متهم به قتل برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد و هیات سه‌نفره کارشناسان پزشکی قانونی وضع سلامتش را بررسی کرده و نظر دادند که او زمان جنایت جنون داشته و بیمار روانی است، اما فرزند مقتول چندی پیش به این نظر اعتراض کرده و متهم به قتل دوباره به پزشکی قانونی معرفی شد‌. این بار هیات پنج نفره پزشکی قانونی نظر دادند او بیمار روانی است. بنابراین، زنی که عامل جنایت بود با هماهنگی قضایی در مرکز روانی تا بهبود حالش بستری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز