حس مثبت پوتین پس از شکست عربستان

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۰:۳۹
کد خبر: ۷۱۸۲۴۶
حس مثبت پوتین پس از شکست عربستان
سخنگوی کرملین از حس مثبت رئیس‌جمهوری روسیه پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر عربستان در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، دیمتری پسکوف در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر احساس ولادیمیر پوتین پس از پیروزی 5 بر صفر تیم ملی فوتبال روسیه در بازی افتتاحیه شب گذشته (پنجشنبه) جام جهانی 2018 برابر عربستان در ورزشگاه لوژنیکی مسکو گفت: احساس پوتین مثبت بود و همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهوری پس از پایان بازی سرمربی تیم ملی روسیه را فراخواند. این پیروزی را به او تبریک گفت و البته همراه با هشدار جهت بازی‌های پیش‌رو بود. البته برای بازیکنان روسیه در آینده نیز آرزوی موفقیت کرد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 اظهارنظر جالب یوشوآ کیمیش، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان در آستانه بازی برابر مکزیک است.

یوشوآ در جمع خبرنگاران گفت: بازی نخست آلمان در جام جهانی 2018 به زودی شروع می‌شود. روز گذشته بازی افتتاحیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو را تماشا کردیم. تمامی بازیکنان آلمان انتظار رقابت‌های جذاب و شادی را دارند. خیلی خوشحالم که جام جهانی 2018 برای ما نیز به زودی شروع می‌شود. می‌خواهیم در بازی نخست پیروز شویم و سپس باید ببینیم چه اتفاق‌های رخ خواهد داد. من هم نیازی به انگیزه خاص و اضافه‌ای ندارم. فقط می‌خواهم رویایی که از کودکی داشتم را عملی کنم.

تیم ملی فوتبال آلمان در گروه F جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌های ملی مکزیک، سوئد و کره‌جنوبی قرار دارد. نخستین بازی ژرمن‌ها ساعت 19:30 دقیقه یکشنبه آینده برابر مکزیک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز