تجاوز وحشیانه معاون کلانتر تگزاس به دختربچه ۴ ساله مهاجر

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۱:۲۱
کد خبر: ۷۱۹۶۷۲
تجاوز وحشیانه معاون کلانتر تگزاس به دختربچه ۴ ساله مهاجر
معاون کلانتر ایالت تگزاس آمریکا به جرم چندین فقره تجاوز جنسی به یک دختربچه ۴ ساله گواتمالایی بازداشت شد. رسانه‌های آمریکایی جزئیات این تجاوز را «دردناک» توصیف کرده‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، معاون کلانتر ایالت تگزاس آمریکا به جرم تجاوز جنسی وحشیانه به یک دختربچه 4 ساله مهاجر بازداشت شد. 

به گفته مقامات این ایالت، دستگیری «خوزه نونِز» - 47 ساله - پس از آن صورت گرفت که مادر این کودک گواتمالایی با مراجعه به یک مرکز فوریت‌های پزشکی، سرانجام برای درمان دخترش درخواست کمک کرد.

وی در یک کنفرانس خبری گفت معاون کلانتر تگزاس او را تهدید کرده بود که اگر در این باره سکوت نکند، از کشور اخراج می‌شود.

یک مقام پلیس ایالت تگزاس در این باره به خبرنگاران گفت: جزئیات تجاوز وحشیانه «خوزه نونِز» به این دختربچه 4 ساله "کاملا دردناک و ناراحت‌کننده" است.

او گفت آنچه مادر این کودک مهاجر را مجبور به شکستن سکوتش و مراجعه به یک مرکز درمانی کرد، درد فیزیکی ناشی از این تجاوز بوده است.

طبق گزارش‌ها، این تجاوز جنسی تنها برای یکبار صورت نگرفته بلکه معاون کلانتر تگزاس دستکم برای چندین ماه به این دختر 4 ساله تجاوز می‌کرده است.

به گفته پلیس، موقعیت شغلی «خوزه نونِز» به عنوان معاون کلانتر تگزاس به او این فرصت را داده است تا با سوءاستفاده از جایگاه قانونی خود، از این کودک مهاجر سوءاستفاده جنسی کرده و مادر او را تهدید به اخراج از آمریکا کند.

در صورتی که دادگاه اتهام معاون کلانتر تگزاس را تایید کند، او دستکم برای 25 سال باید در پشت میله‌های زندان باشد.

پلیس در حال حاضر تحقیقات خود را برای یافتن زنان و دختران مهاجر دیگری که ممکن است از ترس اخراج شدن از آمریکا، قربانی سوءاستفاده جنسی «خوزه نونِز» شده باشند، آغاز کرده است.

شیوه برخورد آمریکا با مهاجران بویژه در دولت دونالد ترامپ، با انتقادات فراوانی از سوی نهادهای داخلی و مجامع بین‌المللی مواجه شده است.

در حال حاضر، طبق اعلام نهادهای مدنی، بسیاری از مهاجران غیرقانونی از بیم اخراج شدن از آمریکا مورد انواع آزارها و سوءاستفاده‌های جنسی قرار می‌گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز