با انتشار فیلم؛

تروریست ها در سوریه ارتباطشان را با ترکیه فاش کردند

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۱:۱۸
کد خبر: ۷۲۰۱۲۵
تروریست ها در سوریه ارتباطشان را با ترکیه فاش کردند
عناصر گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) با انتشار فیلمی بر حضور نیروهای ارتش ترکیه در سوریه و همکاری کامل آنکارا با آن ها مهر تایید زدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ فیلمی در فضای مجازی با عنوان "سلفی و ارتش ترکیه پشت سرم" منتشر شده است که عناصر گروه تروریستی جبهه النصره وظیفه محافظت از یکی از مقرهای نظارتی ارتش ترکیه در استان ادلب سوریه را برعهده دارند. 
کارشناسان آشنا به منطقه و کاربران فضای مجازی اعلام کردند که این فیلم در منطقه "تل الطوقان" در شرق استان ادلب و درمسیر شهر سراقب به ابوالضهور گرفته شده است. 
در این فیلم شمار زیادی از تروریست های تحریرالشام در کنار نظامیان ترکیه، نفربرها و ادوات نظامی آن ها مشاهده می شوند. 
البته این گروه تروریستی بارها بر روابط دوستانه خود با ترکیه تاکید کرده است. 
گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) آخرین بار 19خرداد ماه جاری اعلام کرد که روابط ما با ترکیه براساس منافع و مصالح مشترک برقرار است. 
تحریرالشام در بیانیه ای خاطرنشان کرده، این روابط براساس منافع و دفع ضرر مشترک پا برجا است. 
این گروه تروریستی اضافه کرده، اختیار ما به دست کسی نیست ولی به منافع مشترک با دیگران ایمان داریم. 
به گزارش ایرنا، روابط میان گروه تروریستی تحریرالشام و نظام ترکیه در پنج سال گذشته به شکل مداوم و راهبردی ادامه داشته است. 
گروه تروریستی تحریرالشام و داعش نه تنها از طرف سازمان ملل متحد به عنوان گروه های تروریستی شناخته و معرفی شده اند بلکه کشورهای ضامن آتش بس در سوریه که شامل ایران، روسیه و ترکیه هستند در گفت و گوهای آستانه متعهد شده اند با آن ها مبارزه کنند. 

 

نظر شما