دستگیری مرد گلفروش در مرگ زن آشنا

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۱:۱۶
کد خبر: ۷۲۰۶۶۷
دستگیری مرد گلفروش در مرگ زن آشنا
پنج ماه بعد از مرگ یک زن در پایتخت مرد گلفروشی به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ اوایل بهمن سال گذشته یکی از ماموران انتظامی با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جسد زن میانسالی روی برف‌های کوچه‌ای در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران خبر داد.

ماموران اطراف جسد را که جست‌وجو کردند، ردکفش‌های مردانه‌ای را روی برف‌ها یافتند. زمانی که این رد را دنبال کردند مقابل خانه‌ای در همان حوالی رسیدند که دو پسرجوان مجردی در آن خانه زندگی می‌کردند. با دستور قضایی این دو جوان بازداشت شدند. آنها گفتند دوستشان فرید با زنی میهمان آنها بوده ، حال آن زن بد شده و آنها خانه را ترک کرده اند و فکر نمی‌کردند زن مهمان فوت شده باشد.

در جریان تحقیقات زمانی که معلوم شد آنها در مرگ آن زن نقشی نداشته‌اند، آزاد شدند. در ادامه تحقیقات خانواده زن فوت شده شناسایی و هویت او را تایید کردند.

جست‌وجوها ادامه داشت و سرانجام بعد از پنج ماه از مرگ آن زن، شامگاه 29خرداد امسال فرید ـ تنها مظنون پرونده در یکی از محله‌های جنوب‌شرق تهران شناسایی و بازداشت شد.

دیروز او برای ادامه تحقیقات در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شد و به بازپرس پرونده گفت: من در مرگ زن میانسال نقشی نداشتم. در بازار گلفروشی دارم. چند ماه قبل از مرگ این زن او به‌عنوان مشتری به مغازه‌ام و برای مراسم ختم پدرش سفارش گل داد. بعد از آن بود که ارتباطمان شکل گرفت. آن شب در خانه دوستم حال او بد شد و فوت کرد. بعد از ترسم جسد را روی برف انداختم و فرار کردم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز