ترامپ: من از آبراهام لینکلن هم محبوب‌ترم!

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۲۸۷۳۱
ترامپ: من از آبراهام لینکلن هم محبوب‌ترم!
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد محبوبیت او از نخستین رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه این کشور هم بیشتر است و در این مورد او را شکست داده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از بیزنس اینسایدر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی مدعی شد که او محبوب ترین رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا است.

وی در مصاحبه با روزنامه «سان» اعلام کرد که محبوبیت وی در میان جمهوری خواهان 92 درصد بوده و او توانسته «آبراهام لینکلن»، اولین رئیس جمهور آمریکا از حزب جمهوری خواه را هم شکست دهد.

ترامپ در این خصوص گفت: من آبراهام را هم شکست دادم!

این در حالی است که مشخص نیست ترامپ دقیقا به کدام نظرسنجی برای مقایسه درصد محبوبیت خود با آبراهام لینکلن اشاره کرده است؛ زیرا نخستین نظرسنجی معتبر مؤسسه گالوپ به دوره ریاست جمهوری «هری ترومن»، سی و سومین رئیس جمهور آمریکا در سالهای 1945 تا 1953 باز می گردد. این در حالی است که آبراهام لینکلن در سال 1865 درگذشت.

همچنین چند روز پیش «مرکز تحقیقات پیو» در گزارشی اعلام کرد که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در صدر فهرست بهترین رؤسای جمهور آمریکا قرار دارد.

دونالد ترامپ پیش از این هم مدعی شده بود که محبوبیت او با باراک اوباما برابر است. این در حالی است که در همه نظرسنجی های مورد قبول، محبوبیت ترامپ از نخستین روزی که وارد کاخ سفید شده است، اختلاف زیادی با اوباما دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز