فرار از مرگ حتمی با خوردن آب رادیاتور!

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۴:۲۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۵۱۳
یک زن پس از گذشت ۷ روز از حادثه سقوط خودروی شخصی‌اش به ساحل صخره‌ای کالیفرنیا زنده پیدا شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری رویترز،  یک زن پس از گذشت 7 روز از حادثه سقوط خودرو‌ی شخصی‌اش به ساحل صخره‌ای کالیفرنیا زنده پیدا شد، جایی که وی توانسته بود با نوشیدن آب از رادیاتور وسیله نقلیه خود، زنده بماند.

مقامات کالیفرنیا اعلام کردند: جمعه شب دو فرد هنگام پیاده روی به طور تصادفی خودرو آسیب دیده آنجلا هرناندز 23 ساله از پورتلند را پیدا کردند.

جان تورنبورگ، سخنگوی دفتر کلانتری شهرستان مونتری اعلام کرد وی در پایین یک صخره به ارتفاع 200 پا در منطقه بیگ سور Big Sur در حالی پیدا شد که هوشیار بود و از ناحیه کتف مجروح شده بود.

ناپدید شدن آنجلا پس آنکه وی و خودروی او آخرین بار در فیلم دوربین نظارتی پمپ بنزین کارمل در 6 ژوئیه، در حدود 50 مایلی شمال بزرگراه شماره یک دیده شده بودند، توجه گسترده ای را به خود جلب کرد.

واحد گشت بزرگراه کالیفرنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ‹‹امدادگران توانستند با کمک بالگرد وی را به نزدیک ترین بیمارستان انتقال دهند. وضع جسمانی وی پایدار بود. اما ظاهرا در هنگام تصادف دچار صدمه شده است.››

هرناندز گفت برای جلوگیری از برخورد با یک حیوان در بزرگراه شماره یک در 6 ژوئیه و به پایین صخره سقوط کرده است.

وی با خوردن آب رادیاتور ماشین توانسته است، زنده بماند. جان تورنبورگ گفت او خوش شانس بوده است که جان سالم به در برده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز