راز شیطان پرستان برای جذب جوانان چیست؟

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۳:۲۳
کد خبر: ۷۳۶۲۰۴
راز شیطان پرستان برای جذب جوانان چیست؟
این روز‌ها تمدن غرب تحفه‌ای ناخجسته برای بشریت به ویژه جهان اسلام دارد و آن چیزی نیست جز فرقه‌ها نوظهور که یکی از مخرب‌ترین و مهلک‌ترین این فرقه‌ها شیطان پرستی است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ گاهی تصور می‌کنیم نگاه وسلیقه‌ی جوانان امروز به سبک موسیقی، آرایش کردن، لباس پوشیدن و ... تغییر کرده است و نام آن را می‌گذاریم مدگرایی، اما تقلید از برخی مد‌ها بی آنکه خودمان بدانیم نوعی گرایش به فراماسونری و شیطان پرستی است.

فرقه‌های نوظهور با جذابیت‌های فریبنده ای، چون آزادی جنسی، اباحه گری و موسیقی‌های تند و سکر آور و ... در صدد تصرف فکری و فرهنگی و تضعیف باور‌های دینی جوانان هستند و جوانان پاک دل ایرانی بدون داشتن اطلاع صحیح و از روی تنوع طلبی و تفنن به دام این فرقه‌ها می‌افتند.

گرایش جوانان امروز به موسیقی‌های متالیکا، آرایش‌های شیطانی و.. کمی تامل بر انگیز است و هشدار‌های جدی به این پدیده‌ی نو ظهور عمق مسئله را آشکار می‌کند لذا آنچـه در ایـنجـا لـزوم حضـورش احساس میشود بررسی و تحلیل این جریان و زمینه‌های بروز و ظهور و رشد این پدیده است که به این منظور تبیان در گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیری فرد معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به بررسی علل گرایش جوانان به شیطان پرستی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اعضای گروه‌های شیطان پرستی چگونه به سمت نابودی می‌روند؟

نصیری فرد در تعریف فراماسونری می‌گوید: فراماسونری یک جریان فکری است. در عصر مدرن خاستگاه فراماسونری جدید غرب است، اما این تفکر ریشه‌ی تاریخی دارد. فراماسونری حتی در قبل از اسلام از زمان بنی اسرائیل وجود داشته است و یهودیان همیشه گسترش دهنده و مبلغ تفکر فراماسونری بوده اند.

ویدر رابطه با تفکر فراماسونر‌ها اظهار می‌کند: شیطان پرستان چند نکته را مد نظر دارند اولا آنان خودشان را برتر از همه‌ی مردم و جوامع می‌دانند دوما آن‌ها به دنبال انتفاعات شخصی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند و از نظر فراماسونر‌ها منافع آنان مقدم بر منافع همه‌ی بشریت است. آنان به دنبال سلطه و حاکمیت بر کل بشریت هستند.

او به نماد‌های فراماسونر‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: فراماسونری نماد خاصی ندارد که متعلق به خودشان باشد. نماد ان‌ها از کلیه فرق و عرفان‌های نو ظهور و نحله‌های فکری که اساس تفکرشان بر بهلیسم یعنی کوچ گرایی است، به وجود می‌اید. فراماسونر‌ها ضد دین هستند و هیچ دینی را قبول نمی‌کنند که صهیونیست هم تابعه‌ای از فراماسونری است بنابراین هر نمادی که تو سط هر فرقه‌ای به وجود بیایید که دارای دو خصوصیت ضد دین و بهلیسم باشد فراماسونر‌ها از آن حمایت می‌کنند.

نصیری فرد در رابطه با طریقه‌ی جذب جوانان و نوجوانان توسط فراماسونر‌ها به تبیان می‌گوید: فراماسونر‌ها از طریق نماد‌ها جوانان را به خود جذب می‌کنند به عنوان مثال موسسه‌ای به نام کانامی فندیشن با تفکر فراماسونری در آمریکا وجود دارد که این موسسه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی فعال است.

یکی از کار‌هایی که این موسسه انجام می‌دهد تولید نماد باربی است. باربی دختر ۱۸ ساله امریکایی است که دارای اندام بخصوص، مو‌های بور و بلوند و چشمان آبی است که موسسه کانامی فندیشن این شخص را به عنوان یک دختر دارای تمام شرایط به دنیا معرفی کرد و بعدا باربی در خیلی از کشور‌ها بومی سازی شد و برای دختران و پسران جداگانه باربی درست کردند لذا فراماسونر‌ها شیوه‌ی نفوذشان بر جوانان بشری اینگونه است که ابتدا با نماد وارد می‌شوند، سپس انسان‌ها را نسبت به نماد‌ها حساس می‌کنند آنگاه به بیان افکار و اندیشه‌های خود می‌پردازند و جوانان و نوجوانان را به سمت خود می‌کشانند.

نصیری فرد به نقش خانواده‌ها در گرایش به فراماسونر‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: جوان‌ها براساس نیازشان به دنبال پاسخ به مطالبات غریزی خود هستند. جوانان امروزی به دنبال پاسخ به نیاز‌های جنسی، زیبایی و مدگرایی هستند و از آنجا که خانواده‌ها نمی‌توانند نیاز‌های جوانانشان را شناسایی و مدیریت کنند و همچنین نمی‌توانند به نیاز‌های جوانانشان پاسخ مثبت دهند در این میان فراماسونر‌ها بر اساس نیاز جوانان برنامه‌ها و نماد‌هایی را ترتیب می‌دهند که جوانان را جذب کنند و جوان هم احساس می‌کند که با جذب به این فرقه به نیازهایش پاسخ داده می‌شود. مثلا یکی از نیاز‌های اساسی جوانان نیاز جنسی است و در فرقه‌ای مثل فرقه‌ی شیطان پرستی آزادی مطلق در این زمینه وجود دارد و جوان به این سمت کشیده می‌شود.

وی در پایان به ضعف آشنا کردن جوانان با مسائل دینی اشاره کرد و گفت:: متاسفانه ما در حوزه‌ی مسائل دینی نتوانستیم به نیاز‌های معنوی جوانان که باعث خلاء هویت جوانان شده است پاسخ دهیم و دین اسلام را آنچنان که اهل بیت فرمودند: برای جوانان معرفی نکردیم لذا ما باید اول از همه نیاز‌های جوانان را بشناسیم و مهارت پاسخ گویی به نیاز‌ها را یاد بگیریم و مهمتر از همه به جوانان در رابطه با جنبش شیطان پرستی بینش دهیم؛ این‌ها مسائلی است که در دانشگاه، حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید کار شود تا ما بتوانیم جوانانمان را خوب مدیریت کنیم.

منبع: تبیان

 

نظر شما