وزیر باردار نیوزیلندی برای زایمان با دوچرخه راهی بیمارستان شد!

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۴۳۲۷۴
وزیر امور زنان نیوزیلند که ۹ ماهه باردار است برای زایمان با دوچرخه به بیمارستان رفت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا  به نقل از نشریه هیل، «جولی آنه جنتر»، وزیر امور زنان نیوزیلند که 9 ماهه باردار است، روز گذشته برای به دنیا آوردن فرزندش با یک دوچرخه الکتریکی راهی بیمارستان آوکلند شد.

وی که ازحامیان دوچرخه سواری در نیوزیلند محسوب می شود، تصاویری از دوچرخه سواری اش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: امروز یک صبح یکشنبه زیبا برای دوچرخه سواری به سمت بیمارستان است تا در نهایت فرزندم را به دنیا بیاورم. برای ما آرزوی موفقیت کنید. من و فرزندم با دوچرخه به سمت بیمارستان رفتیم که البته باعث شد در بهترین حالت روحی هم قرار بگیرم.

8506631_361

جولی آنی جنتر 38 ساله سیاستمدار عضو حزب سبز نیوزیلند است که در آمریکا متولد شده است. وی در حال حاضر وزیر امور زنان، معاون وزیر بهداشت و معاون وزیر حمل و نقل در نیوزیلند محسوب می شود و تابعیت هر دو کشور نیوزیلند و آمریکا را دارد.

چند هفته پیش هم «جاسیندا آردن»، نخست وزیر نیوزیلند یک دختربچه به دنیا آورد. وی نخستین رهبر جهان در 30 سال گذشته محسوب می شود که در حالی که در دولت خدمت می کند یک فرزند هم به دنیا آورد. اوایل سال جاری میلادی هم «تمی داکورت»، سناتور دموکرات آمریکایی به عنوان نخستین سناتور در تاریخ این کشور شناخته شد که یک فرزند را در دوران خدمتش به دنیا آورده است.


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز