هواپیمای رئیس‌جمهور مکزیک تاکسی می‌شود!

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۳:۱۴
کد خبر: ۷۴۵۲۹۵
هواپیمای رئیس‌جمهور مکزیک تاکسی می‌شود!
رئیس‌جمهور منتخب مکزیک در مبارزات انتخاباتی خود وعده داده است هواپیمای ریاست جمهوری را بفروشد، زیرا آن را تشریفاتی و بی‌فایده تلقی می‌کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مطبوعات ملی مکزیک اعلام کردند یک تاجر مکزیکی می خواهد هواپیمای ریاست جمهوری این کشور را خریداری و آن را به تاکسی هوایی تبدیل کند.

یک تاجر مکزیکی به آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهور منتخب مکزیکپیشنهادی را برای خرید هواپیمای ریاست جمهوری ارائه کرد. رئیس جمهور منتخب مکزیک در مبارزات انتخاباتی خود وعده داده است هواپیمای ریاست جمهوری را بفروشد زیرا آن را تشریفاتی و بی فایده تلقی می کند.

روزنامه مکزیکی رفورما نوشت گوستاوو خیمنز پونز، تاجر مکزیکی "پیشنهاد کرده است 1/9 میلیارد پزو (حدود 99 میلیون دلار) برای هواپیمای ریاست جمهوری مکزیک بپردازد". اما ارزش این هواپیما که به نام خوزه ماریا مورلوس پاوون، یکی از قهرمانان استقلال مکزیک نامگذاری شده است، حدود 220 میلیون دلار ارزیابی شده است.

پونز قصد دارد از این هواپیما به عنوان تاکسی هوایی به بهای 20 هزار دلار برای هر یک ساعت پرواز در شرکت هواپیمایی خود موسوم به جی بی اس ایر انترپرایز (JBS Air Enterprise) استفاده کند.

روزنامه ال یونیورسال مکزیک نیز اعلام کرد این تاجر مکزیکی تاکسی هوایی تشریفاتی را به "رؤسای جمهور سایر کشورها که هواپیمای خصوصی ندارند یا به گروه های موسیقی مشهور اجاره خواهد داد".

لوپز اوبرادور بارها اعلام کرده است نه از هواپیمای ریاست جمهوری و نه هواپیماهای خصوصی دیگر استفاده نخواهد کرد.

انریکه پنیا نیتو، رئیس جمهور فعلی مکزیک این هواپیما را که بوئینگ دریملاینر 787 است در سال 2016 خریداری کرد و هواپیمای ریاست جمهوری قبلی مکزیک نیز در سال 1988 خریداری شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز