تصمیم نهایی ترامپ درباره حضور نظامی آمریکا در سوریه اعلام شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۷:۰۵:۲۵
کد خبر: ۷۴۵۴۸۳
تصمیم نهایی ترامپ درباره حضور نظامی آمریکا در سوریه اعلام شد
پس از موضع‌گیر‌ی‌های ضد و نقیض سرانجام رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم نهایی خود را درباره حضور نیرو‌های این کشور در سوریه اعلام کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ به نقل از شرق الاوسط، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سرانجام تصمیم نهایی خود را در خصوص حضور نظامی این کشور در سوریه اعلام کرد.

منابع دیپلماتیک غربی به روزنامه «شرق الاوسط» گفته‌اند دونالد ترامپ سرانجام تصمیم نهایی خود را در خصوص حضور نیرو‌های نظامی آمریکا در سوریه اعلام کرده است.

در ماه آوریل، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد بسیار مایل به خروج نیرو‌های نظامی آمریکا از سوریه است و تاکید کرد که بازسازی سوریه را به کشور‌های دیگر واگذار می‌کند. با این حال اندکی بعد ترامپ اعلام کرد نیرو‌های نظامی آمریکا تا زمانی که واشنگتن بتواند ردپایی محکم و ماندگار از خود در منطقه بر جای بگذارد، در این کشور باقی خواهند ماند.

به گفته این دیپلمات‌ها رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً تصمیم نهایی خود را درباره حضور نظامی در سوریه را تخاذ کرده و گفته است نیرو‌های نظامی این کشور در شمال‌ شرقی سوریه در منطقه پرواز ممنوع همچنان باید حفظ شوند.

شرق الاوسط در تحلیل این اقدام رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده واشنگتن با حضور نظامی در سوریه قصد دارد با اعمال فشار به مسکو خروج ایران از سوریه را تسهیل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز