تغییر لحن دونالدترامپ در قبال بشار اسد

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵:۲۱
کد خبر: ۷۴۹۳۰۸
تغییر لحن دونالدترامپ در قبال بشار اسد
رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی نادر و بی‌سابقه، در پیام‌های توئیتری خود به جای توهین یا حمله به همتای سوری خود، از بشار اسد با عنوان رسمی و محترمانه‌ای نام برده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته در پیامی که محتوای تهدیدآمیز داشت، همتای سوری خود را لحنی متفاوت نسبت به اظهارات پیشینش خطاب قرار داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در پیام توئیتری شب گذشته خود، بشار اسد را با عنوان «بشار اسد رئیس جمهوری سوریه» (President Bashar al-Assad of Syria) مورد خطاب قرار داد.

این در حالی است که ترامپ از زمان تصدی منصب ریاست جمهوری ایالات متحده، در پیام‌های توئیتریاش، هرگاه از بشار اسد نامی برده است، هیچگاه از چنین عنوان رسمی و محترمانه‌ای استفاده نکرده و حتی در دو مورد همتای سوری خود را «اسدِ حیوان» خوانده بود.

برای نمونه، ترامپ در پیامی توئیتری به تاریخ 11 آوریل سال 2018 (22 فروردین 1397) از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با عنوان «حیوانی که با تسلیحات شیمیایی دست به قتل می‌زند» (Gas Killing Animal) نام برده بود.

ترامپ همچنین در تاریخ 8 آوریل 2018 (19 فروردین 1397) در پیام توئیتری، در اظهاراتی ضد سوریه، رئیس جمهوری این کشور را «اسدِ حیوان» (Animal Assad) توصیف کرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا حتی طی سال گذشته، هنگامی که در توئیتر از هزینه‌های خرج شده در سوریه سخن می‌گفت - به تاریخ 25 جولای 2017 برابر با 3 مرداد 1396 - از رئیس جمهوری سوریه با عنوان ساده «اسد» (Assad) بدون هیچ پیشوند، پسوند یا عنوانی رسمی نام برده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز