خبرنگار فرانس ۲۴ در نیویورک اعلام کرد؛

تصمیم اروپا برای دور زدن تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۰:۴۰
کد خبر: ۷۵۷۰۳۰
تصمیم اروپا برای دور زدن تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا
خبرنگار فرانس ۲۴ در نیویورک در گزارشی اعلام کرد اروپا تصمیم گرفته است تحریم‌های آمریکا علیه ایران را دور بزند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از  شبکه تلویزیونی فرانس24، مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک از روز دوشنبه آغاز به کار کرد و تا هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد. ایران، سوریه، کره شمالی، یمن، لیبی، میانمار، ونزوئلا و آب و هوا عمده ترین مسائلی خواهند بود که در این مجمع مطرح خواهند شد. پیش از مجمع عمومی، نشستی با حضور کشورهای امضاءکننده توافق هسته‌ای ایران (برجام) برگزار شد. اروپا تصمیم گرفته است تحریم های آمریکا علیه ایران را دور بزند.

سلین برونو، خبرنگار شبکه در نیویورک در این باره گفت یک هدف مشترک برای شرکت کنندگان این نشست وجود داشت که شب گذشته در نیویورک برگزار شد. همه این کشورها تلاش می کنند با وجود خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، مانع خروج ایران از این توافق شوند. فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شب گذشته از ایجاد نظامی برای تسهیل تبادلات مالی با ایران خبر داد که می تواند اجازه خرید کالا در برابر نفت را بدهد.

باید یادآور شد آمریکا چند ماه پیش همزمان با خروج از توافق هسته‌ای تهدید کرده بود هر شرکتی را که با ایران تجارت کند، در بازار خود تحریم خواهد کرد. برخی صنایع اروپایی این تهدید را جدی گرفتند و شماری از آنها ایران را ترک کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز