شیوه جدید کسب درآمد دولت ترامپ از طریق اجاره دادن اطلاعات طرفداران خود!

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲:۴۵
کد خبر: ۷۶۴۲۶۲
شیوه جدید کسب درآمد دولت ترامپ از طریق اجاره دادن اطلاعات طرفداران خود!
مشاوران کمپین دونالد ترامپ از این پس اطلاعات حامیان رئیس‌جمهور آمریکا را به افراد متقاضی اجاره می‌دهند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از نیویورک تایمز، از زمانی که دونالد ترامپ به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه تأیید شد، تیم او روند ساخت یک بانک اطلاعاتی شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن بیش از 20 میلیون نفر از حامیانش را آغاز کرد.

مشاوران نزدیک کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در تلاش هستند این بانک اطلاعاتی شامل آدرس های ایمیل و شماره های تلفن حامیان او را به نامزدها، گروه های محافظه کار و مشاغل مختلف اجاره دهند. در واقع این بانک اطلاعاتی می تواند به حزب جمهوری خواه در دوره انتخابات کمک کند و در عین حال به عنوان یک راه کسب درآمد برای کمپین انتخاباتی ترامپ استفاده شود.

به نوشته نیویورک تایمز، اینکه نامزدهای احزاب مختلف اطلاعات حامیان خود را از کمپین های دیگر اجاره کنند، مسئله غیرمعمولی نیست. اما این نخستین بار است که تیم یک رئیس جمهور آمریکا چنین فهرستی را تهیه کند و آن را اجاره دهد.

در هفته های اخیر، کمپین انتخاباتی ترامپ به صورت محرمانه یک توافق با شرکت «اکسلسیور استراتژیز» مستقر در ویرجینیا امضا کرده است که بر اساس آن این آدرس های ایمیل و شماره های تلفن حامیان را در اختیار درخواست کنندگان قرار دهد.

این شرکت به ازای ارائه هر 1000 آدرس ایمیل مبلغ 35 دلار دریافت می کند. همچنین در صورتی که افراد بخواهند پست هایی در صفحات فیسبوک حامیان ترامپ قرار بگیرد، باید مبالغ بیشتری بپردازند. همچنین افراد می توانند به صورت مستقیم به تلفن حامیان دونالد ترامپ پیام بفرستند.

«براد پارسکیل»، مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ در این خصوص گفت: رئیس جمهور از طریق کمپین انتخاباتی و ریاست جمهوری اش بزرگترین بانک اطلاعاتی حزب جمهوری خواه را تهیه کرده است. بنابراین اجاره دادن این اطلاعات به دیگر نامزدها و گروه ها به صورت قانونی یکی از بهترین کارهایی است که می توانم برای حزب جمهوری خواه انجام دهم و از این طریق کمپین هم اندکی پول بدست می آورد. این کار برای هر دو طرف سود دارد.

گزارشها حاکی از آن است که در حال حاضر تعدادی از این شماره های تلفن و آدرس های ایمیل به تعدادی از نامزدهای حزب جمهوری خواه از جمله «ران دی سنتیس» در فلوریدا و «جاش هالی» در میزوری و همچنین یکی از نویسندگان کتابی در حمایت از دونالد ترامپ اجاره داده شده است.

قرار است 85 درصد از پولی که از طریق اجاره این بانک اطلاعاتی بدست می آید، صرف کمپین انتخاباتی ترامپ شود و 15 درصد آن هم در اختیار شرکت «اکسلسیور استراتژیز» قرار گیرد.

در سال 2017 هم «کمیته ملی حزب دموکرات» موافقت کرد در ازای پرداخت 1.65 میلیون دلار، به بانک اطلاعاتی جمع آوری شده بوسیله کمپین هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 دسترسی یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز