زبان بدن «بن سلمان» در مورد خاشقچی چه چیز را فاش می کند؟

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۹:۰۵
کد خبر: ۷۶۹۲۳۰
زبان بدن «بن سلمان» در مورد خاشقچی چه چیز را فاش می کند؟
یک روانشانس علوم تحلیلی آشنا به زبان رفتار بدن، بن سلمان در نشست داووس زمانی که در مورد خاشقچی صحبت می کرد را بررسی کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی در نشست موسوم به «داووس کویر» در پاسخ به مجری که از او خواست در  مورد ماجرای قتل «جمال خاشقچی»، نویسنده و روزنامه‌نگار منتقد آل سعود در کنسولگری سعودی گفت‌وگو کند، اظهار داشت که قتل خاشقچی «جنایت وحشتناک و دردناکی» بود.

تامر جمال، روانشانس علوم تحلیلی آشنا به زبان بدن؛ رفتار بن سلمان در زمان سخنرانی و به خصوص زمانی که در مورد مرگ خاشقچی صحبت می کند را بررسی کرده است.

او می گوید طبق اصول روان شناسی تحلیلی، بن سلمان زمانی که در مورد مرگ خاشقچی صحبت می کرد زبان بدنش نشان می داد به شدت تحت فشار است و انگار یک موضوع مهم را پنهان می کند، تخقیقات نشان می دهد بن سلمان در این زمان استرس بسیاری را تحمل می کرد.

این روانشانس در ادامه صحبتش با اشاره به حرکات صورت ولیعهد سعودی می گوید مشخص است «بن سلمان» استرس بسیاری را تحمل می کند و سعی می کند به نحوی خود را عادی نشان دهد و اصل ماجرا را پنهان کند.

خاشقچی روزنامه نگار معارض سعودی 2 اکتبر(برابر با 10 مهرماه) پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد، عربستان سعودی شنبه (۲۸ مهر) ۱۸ روز بعد از ناپدید شدن «جمال خاشقچی» اعلام کرد وی داخل ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شده است.

پیش از این بسیاری از مقامات و رسانه های غربی به نقش بن سلمان در قتل خاشقچی اشاره کرده بودند؛ جان ساورز، رئیس سابق اطلاعات خارجی بریتانیا، می‌گوید همه شواهد حاکی از مسئولیت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، در پرونده قتل شدن جمال خاشقجی است.

«وال استریت ژورنال» نظر ترامپ را درباره دست داشتن «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی در موضوع قتل این روزنامه‌نگار جویا شد؛ رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال گفت: «خوب، شاهزاده (محمد بن سلمان) در حال حاضر اداره امور آنجا (عربستان سعودی)را انجام می‌دهد و او کارها را می‌چرخاند و در نتیجه اگر کسی (مسئول پرونده خاشقچی) باشد، او خواهد بود».

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز