توپخانه عراق تروریست‌های داعش را در مرز سوریه هدف قرار داد

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۷۹۹۹۹
توپخانه عراق تروریست‌های داعش را در مرز سوریه هدف قرار داد
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که توپخانه ارتش عراق با همکاری نیروهای فرانسوی و آمریکایی، سنگرهای داعش را در مرز با سوریه، گلوله‌باران کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای جلوگیری از نفوذ تروریست‌های داعش به خاک عراق، مواضع آن‌ها را هدف قرار داده است.

به نوشته السومریه نیوز، در این بیانیه‌ آمده است که توپخانه نیروهای فرانسوی و آمریکا در قالب ائتلاف جهانی ضد داعش نیز به کمک عراقی‌ها آمده است.

در این حمله، پایگاه «السهم» در مرز عراق با سوریه هدف قرار گرفت و طبق اعلام وزارت دفاع عراق، نتیجه موفقیت‌آمیز بوده و مانع از نفوذ تروریست‌ها به خاک عراق شده است.

 سرلشکر ستاد «عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش عراق، روز پنجشنبه (22 نوامبر)، به منظور مقابله با هرگونه نفوذ عناصر داعش از طریق مرزهای سوریه، دستور داد تا یگان‌های نظامی بیشتری به این مرزها اعزام شوند.

اواخر اکتبر گذشته، در پی سقوط مقرهای «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) به دست داعش در نزدیکی مرزهای مشترک سوریه و عراق، نیروهای الحشد الشعبی عراق به حالت آماده باش در مرزها درآمدند و به منظور مقابله با هرگونه وضعیت فوق‌العاده‌ای، حضور این نیروها در مرز تقویت شد و شمار زیادی نیرو به این مناطق اعزام شدند تا در صورت سوء استفاده داعش از وضعیت جوی نامناسب برای نفوذ به خاک عراق یا حمله به نیروهای الحشد، آمادگی‌های لازم وجود داشته است.

منبع:فارس

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز