روش پاک کردن انواع کیف و کفش های مختلف

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۶:۳۱
کد خبر: ۷۸۱۷۴۳
روش پاک کردن انواع کیف و کفش های مختلف
داشتن کیف و کفشی مرتب و تمیز در روابط شما با دیگران بسیار تاثیر گذار است، با در نظر گرفتن جنس کیف و کفش تان به راحتی میتوانید آن ها را پاک کنید و برق بیندازید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛پاک کردن و برق انداختن کیف و کفش هایی با جنس های مختلف روش های خاص خود را دارد که با دانستن آن ها میتوانید همیشه کیف و کفش تمیز و مرتبی داشته باشید البته باید رنگ کیف و کفش تان را هم در نظر بگیرید

روش پاک کردن کفش های سفید

برای تمیز کردن کفش های سفید به خمیر دندان احتیاج دارید، به این صورت که خمیر دندان را روی پنبه بمالید و کفش سفیدتان را تمیز کنید سپس آن را با آب بشویید خواهید دید که کفش تان مثل روز اول شده است.

روش پاک کردن کفش های جیر

برخلاف تصور عموم تمیز کردن کفش های جیر خیلی راحت است، برای پاک کردن کفش های جیر به یک مداد پاک کن احتیاج دارید به این صورت که با پاک کن لکه های کفش را تمیز میکنید و یک برس هم روی آن میکشید تا حسابی تمیز شود.

روش پاک کردن کتانی

یکی از مشکلاتی که علاقمندان به کتانی با آن مواجه هستند این است که کتانی ها خیلی زود کثیف میشوند، برای تمیز کردن انواع کتانی باید از شامپو فرش استفاده کنید زیرا شامپو فرش کتانی را نو میکند.

روش تمیز کردن کیف های جیر

اگر کیف جیرتان کثیف شد و زیبایی اولیه را نداشت نگران نباشید میتوانید به راحتی آن را تمیز کنید کافیست کیف تان را دستمال بکشید و سپس با کاغذ سمباده نرم لکه های آن را از بین ببرید.

روش تمیز کردن کیف های چرم

برای تمیز کردن کیف های چرمی باید شیر و تربانتین را مخلوط کنید و با آن کیف تان را پاک کنید سپس آن را خشک کنید و واکس بی رنگ بزنید تا حسابی تمیز و براق شود.

روش تمیز کردن کیف های ورنی

کیف های ورنی با یک دستمال نم دار تمیز میشوند بهتر است شما بدانید چگونه از آن ها نگهداری کنید برای اینکه کیف های ورنی پوسته پوسته نشوند و ترک نخورند باید به آن ها کمی وازلین بزنید.

 

نظر شما