حمله توئیتری دونالدترامپ به خودِ توئیتر!

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۴:۲۱
کد خبر: ۷۸۹۵۱۳
حمله توئیتری دونالدترامپ به خودِ توئیتر!
رئیس‌جمهور آمریکا شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیسبوک را به حمایت از دموکرات‌ها متهم کرد.

به گزارشبه گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین پیام توئیتری خود شبکه‌های اجتماعی توئیتر، فیسبوک و جستجوگر گوگل را به حذف نام افراد در برخی پیام‌های منتشر شده در این شبکه‌ها  محکوم و آنها را به حمایت از دموکرات‌ها متهم کرد.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «فیسبوک، توئیتر و گوگل به دموکرات ها تمایل زیادی دارند. مسخره است! در واقع توئیتر باعث شده است مردم برای دنبال کردن حساب من با مشکل مواجه شوند. آنها [شبکه های اجتماعی] نام های بسیاری را حذف کرده اند و سرعت رو به افزایش [دنبال کنندگان] را به طور فزاینده‌ای کاهش داده‌اند. آنها اعلام کرده‌اند که چیزی رخ نداده است!»

رئیس جمهور آمریکا پیشتر در جمع خبرنگاران مدعی شده بود گوگل، توئیتر و فیسبوک سعی در ساکت‌ کردن مردم دارند. او همچنین گوگل را متهم کرده بود  که الگوریتم‌های این موتور جستجو به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که اخبار «ضد ترامپ» و «چپ‌گرایانه» بیشتر دیده می‌شوند.

او همچنین در پیام توئیتری دیگری به موضوع هزینه مهاجرت غیرقانونی که آمریکا متحمل می شود پرداخت و نوشت: «مهاجرت غیرقانونی برای آمریکا سالیانه بیش از 200 میلیارد دلار هزینه دارد. چگونه اجازه داده شد این اتفاق رخ بدهد؟»

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز