چاک شومر خبر داد؛

تهدید ترامپ به تعطیل نگه داشتن دولت برای ماه‌ها یا حتی سال‌ها!

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۶:۳۷:۱۷
کد خبر: ۷۹۶۰۷۸
تهدید ترامپ به تعطیل نگه داشتن دولت برای ماه‌ها یا حتی سال‌ها!
رهبر دموکرات‌های مجلس سنای آمریکا از تهدید ترامپ مبنی بر تعطیلی طولانی‌مدت دولت خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از هیل، چاک شومر، رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا اعلام کرد در نشست سران حزب دموکرات و رئیس جمهور آمریکا، ترامپ تهدید کرده است که اگر شده ماه‌ها یا حتی سال‌ها دولت را تعطیل نگه می‌دارد تا کنگره بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار حائل مرزی با مکزیک را تصویب کند.

به گفته شومر، ترامپ گفته است مادامیکه دموکرات‌ها بودجه ۵ میلیارد دلاری ساخت دیوار در مرز مکزیک را تصویب نکنند، او دولت را تا ماه‌ها یا حتی سال‌ها تعطیل نگه خواهد داشت.

رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا همچنین گفت: بار دیگر خطاب به رئیس جمهور گفتیم تلاش نکن تا صد‌ها هزار آمریکایی را به گروگان بگیری و سعی کن دولت را از بن بست کنونی خارج کنی. از او خواستیم تا برای برون رفت از این شرایط به تلاش‌هایمان ادامه بدهیم.

نانسی پلوسی، رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا نیز که در این نشست شرکت کرده بود، گفت: دموکرات‌ها گمان نمی‌کنند تا زمانی که تعطیلی دولت به پایان نرسد، مشکل برطرف شود.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این  نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان و روسای هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در سنا را برای برگزاری نشستی در روز جمعه به کاخ سفید دعوت کرده بود.

دولت ترامپ از ۲۲ دسامبر (اول دی‌ماه) به دلیل عدم توافق با کنگره بر سر بودجه در تعطیلی به سر می‌برد و کارکنان ۹ وزارتخانه و دهها سازمان و نهاد دولتی بدون آنکه حقوقی داشته باشند به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز