ترامپ از بازرس پرونده دخالت روسیه تشکر کرد!

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۳۹:۰۳
کد خبر: ۸۰۲۰۴۷
ترامپ از بازرس پرونده دخالت روسیه تشکر کرد!
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نادر از رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه و تبانی با تیم انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، تشکر کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اینترنتی خبری بازفید نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نادر از رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه و تبانی با تیم انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، تشکر کرد.

تشکر ترامپ که رسانه‌های آمریکا با صفت‌هایی مانند غیرمعمول، نادر و کم‌سابقه آن را توصیف کرده‌اند پس از آن صورت گرفت که دفتر مولر در بیانیه‌ای گزارش جنجالی یک رسانه آمریکایی درباره ترامپ و وکیلش را رد کرد.

پیش از این دفتر رابرت مولر، دادستان ویژه مأمور تحقیق در مورد اتهامات تبانی بین روسیه و تیم انتخاباتی ترامپ، جمعه شب اعلام کرده بود ادعا‌هایی که در پایگاه اینترنتی خبری بازفید نیوز در مورد وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منتشر شد، صحت ندارد.

پیتر کار، سخنگوی مولر -که فقط در موارد فوق‌العاده خاص اظهارنظر می‌کند- اعلام کرده بود: «توضیح بازفید در مورد برخی اظهارات در دفتر دادستان ویژه و خصوصیات اسناد و شواهدی که این دفتر در مورد شهادت مایکل کوهن در کنگره در اختیار دارد، صحت ندارد.»

ترامپ که بار‌ها علیه بازرس مولر و تحقیقات او موضع گرفته عصر شنبه در جمع خبرنگاران از این بیانیه تشکر کرد. او گفت: «گزارش بازفید روایتی کاملاً ساختگی بود و من از بازرس ویژه که شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد تشکر می‌کنم.»

ترامپ در ادامه گفت: «به نظرم کار بسیار مناسبی انجام دادند. این کار را بسیار تحسین می‌کنم.»

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز