دیدار محرمانه یکی از اعضای خانواده حریری با بشار اسد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۶:۴۶
کد خبر: ۸۰۳۴۰۰
دیدار محرمانه یکی از اعضای خانواده حریری با بشار اسد
منابع خبری از سفر برادر بزرگ سعد حریری، نخست وزیر لبنان به سوریه و دیدار او با بشار اسد خبر داده‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع و محافل لبنانی از سفر برادر بزرگتر سعد حریری، نخست وزیر لبنان به سوریه و دیدار او با بشار اسد، رئیس جمهور این کشور خبر داده‌اند.

طبق اعلام پایگاه «Lebanon Debate» بهاء حریری، برادر بزرگتر سعد حریری، نخست وزیر لبنان به همراه فردی نزدیک به محافل سوری، سفری محرمانه به دمشق داشته است.

طبق اعلام این منابع، در شانزدهم ژانویه هواپیمایی از فرودگاه شارل دوگل فرانسه در فرودگاه بین المللی بیروت بر زمین نشست که در آن بهاء حریری حضور داشت. او از بیروت به همراه گروهی عازم سوریه شد تا در موعد مقرر با بشار اسد در کاخ ریاست جمهوری دیداری داشته باشد.

بشار اسد نیز از او در کاخ ریاست جمهوری استقبال کرد و دیدار دو طرف، بیش از دو ساعت به طول انجامید. در این دیدار حریری به پروژه‌هایی که به دنبال سرمایه گذاری آن در سوریه است، پرداخت و بشار اسد نیز به بیان اوضاع عمومی کشور و مراحلی که سوریه از زمان آغاز بحران با آن روبرو بوده است، پرداخت.

او همچنین در این دیدار اعلام کرده است که موضعش به کلی با برادرش متفاوت است. در پایان این دیدار نیز بر هماهنگی آغاز پرونده‌های اقتصادی مرتبط با شرکت‌های حریری و فعالیتش در سوریه در دوره بازسازی تأکید شد.

 

 

نظر شما