درمان سرطان با خوردن سوسک!

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۷:۱۴:۲۱
کد خبر: ۸۱۷۷۱۸
ایران نوشت: زن جوان امریکایی مدعی است، روشی که او برای درمان بیماری سرطان استفاده می‌کند، موجب بهبودی کامل دوستش پس از ۶ سال شده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ این زن برای در امان ماندن از بیماری سرطان، رشد تومور‌ها و ارتقای سیستم ایمنی بدن اقدام به خوردن نوعی سوسک با نام سوسکچه چینی می‌کند.
مارسلا که مادر سه بچه است مدعی است این روش بهترین روش برای جلوگیری از سرطان، درد‌های مزمن، آرتروز و انواع مشکلات گوارشی است. در این روش درمانی قورت دادن حشرات به‌صورت زنده امری حیاتی است، چون آنها هنگام رسیدن به سیستم گوارشی بدن و حین مرگ سمی از خود ترشح می‌کنند. این نظریه در سال ۲۰۱۱ با انتشار نتایج یک پژوهش که نشان می‌داد این سم تا ۷۰ درصد موجب کاهش رشد سلول‌های تومور می‌شود به اثبات رسید.
 این زن آرژانتینی که حدود ۲۰ سال پیش به کالیفرنیای امریکا مهاجرت کرده است این حشرات را در یکی از اتاق‌های خانه‌اش پرورش می‌دهد.
به گفته مارسلا او این روش را از یکی از دوستان نزدیکش که مبتلا به یک سرطان درمان‌ناپذیر شده بود یاد گرفت؛ در حالی که گفته می‌شد این مرد با کمک شیمی درمانی تنها برای چند ماه زنده خواهد بود. او ناگهان شیمی درمانی خود را متوقف کرد و اقدام به خوردن این حشرات کرد. بنا به ادعای مارسلا دوستش روزانه ۴۰ تا ۵۰ حشره مصرف می‌کرد و طی مدت ۶ سال بیماری سرطان او درمان شد.

منبع:روزنامه ایران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز