فاش شدن جزئیاتی جدید از تلاش ترامپ برای اخراج دختر و دامادش از کاخ‌سفید!

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۴:۵۱
کد خبر: ۸۲۳۹۹۷
به تازگی در کتاب جدیدی فاش شده دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ قصد داشته است ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر را از کاخ‌سفید اخراج کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از نشریه پیپل، ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش جرد کوشنر، که هر دو از جمله مشاوران ارشد رئیس‌جمهور آمریکا محسوب می‌شوند، از زمان ورود به کاخ سفید جنجال‌های زیادی به پا کرده و رسوایی‌هایی هم به بار آورده‌اند.

در ادامه این جنجال ها، به تازگی کتاب جدیدی با نام «شرکت کوشنر: طمع، جاه‌طلبی و فساد» نوشته «ویکی وارد» درباره زندگی ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر منتشر شده است. در بخشی از این کتاب آمده است که دونالد ترامپ از «جان کلی» رئیس سابق کارکنان کاخ سفید درخواست کرده است دختر و دامادش را اخراج کند.

افشای جزئیاتی جدید از تلاش ترامپ برای اخراج دختر و دامادش از کاخ سفید!

بر اساس مصاحبه «ویکی وارد» با حدود ۲۲۰ نفر که بیشتر آن‌ها هم خواستند نامشان فاش نشود، دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ خطاب به جان کلی می‌گوید: «از شر بچه‌های من خلاص شو و آن‌ها را به نیویورک بازگردان. آن‌ها نمی‌دانند چگونه باید بازی کنند.»

این در حالی است که سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید به سرعت به مطالب این کتاب واکنش نشان داد و گفت: «واقعا ناراحت کننده است؛ اما شوکه کننده نیست که رسانه‌ها وقت خود را برای تبلیغ کتابی که به صحبت‌های منابع ناشناس و اطلاعات غلط اکتفا کرده است، صرف می‌کنند؛ به جای آنکه به کار‌های بزرگی که ایوانکا و جرد برای کشور کرده‌اند، توجه کنند. نویسنده این کتاب در وبسایت خودش هم این کتاب را در فهرست کتاب‌های «تخیلی» طبقه بندی کرده بود و به تازگی آن را تغییر داده است.»

پیش از این هم چند منبع آگاه فاش کردند دونالد ترامپ، جان کلی را تحت فشار قرار داده بود که به ایوانکا ترامپ مجوز دسترسی امنیتی به اطلاعات محرمانه را اعطا کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز