باهنر:

احمدی‌نژاد به دنبال بازگشت به عرصه قدرت است

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۸:۲۸
کد خبر: ۸۲۴۸۸۸
احمدی‌نژاد به دنبال بازگشت به عرصه قدرت است
«انتخابات یعنی انتخابات. اجماع معنا ندارد و اگر قرار باشد همه جریان‌ها بگویند که ما یک کاندیدا داریم و همه روی یک نفر تفاهم داشته باشند که آن انتخابات دیگر انتخابات نیست.»

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ گزیده سخنان محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب یزد را با هم می‌خوانیم:

- بر این اعتقادم که انتخابات در مجلس و ریاست جمهوری رقابت میان جریان‌های سیاسی خواهد بود و در دورنمای انتخابات به هیچ روی نمی‌بینم که یکی از جریان‌های سیاسی بخواهد انتخابات آتی را تحریم کند. به عبارتی در هر دو جریان نیروهای رادیکال و نیز معتدل وجود دارد. زمانی در سال‌های ۷۶ یا ۸۰ و ۸۴ اصلاح‌طلبان به دنبال تحریم انتخابات بودند اما طی ۵ سال اخیر موضع اصلاح‌طلبان حتی رادیکال هم نسبت به انتخابات تغییر پیدا کرده و بر این اعتقادند که حتی اگر نسبت به شرایط موجود منتقد هم هستیم باید پای صندوق رأی برویم و از دل صندوق رأی آرای خود را خارج کنیم و مطالبات‌مان را مورد پیگیری قرار دهیم.

- به عنوان یک فعال سیاسی حتی برای انتخابات مجلس ۹۸ هم نمی‌توانم پیش‌بینی دقیقی کنم. بنابراین برای ۱۴۰۰ به طریق اولی نمی‌توان پیش‌بینی نمود و حتی حضور افراد را هم نمی‌توان در انتخابات آتی پیش‌بینی کرد.

- انتخابات یعنی انتخابات. اجماع معنا ندارد و اگر قرار باشد همه جریان‌ها بگویند که ما یک کاندیدا داریم و همه روی یک نفر تفاهم داشته باشند که آن انتخابات دیگر انتخابات نیست.

- احمدی‌نژاد به دنبال بازگشت به عرصه قدرت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز