پیشنهاد رشوه نیم میلیون دلاری بن سلمان به «واشنگتن پست»

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۶:۰۳
کد خبر: ۸۲۶۹۴۳
پیشنهاد رشوه نیم میلیون دلاری بن سلمان به «واشنگتن پست»
صفحه شخصی مشهور به «گرگ آناتولی» در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ولی عهد عربستان سعودی، برای تغییر سیاست مطبوعاتی روزنامه امریکایی واشنگتن پست در بررسی مساله جمال خاشقچی خبرنگار مقتول سعودی، رشوه سنگینی به مبلغ نیم میلیارد دلار به سردبیر این روزنامه پیشنهاد داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛صفحه "گرگ آناتولی" در توییت های مختلفی نوشت: ولی عهد سعودی مبالغ زیادی افزون بر 3 میلیارد دلار برای نهادهای رسانه ای و خبرنگاران تاثیرگذار آمریکا پیشنهاد داد تا درباره نقش وی در مساله ترور جمال خاشقچی مطلبی ننویسند.

این صفحه افزود: برخی از این افراد عملا این رشوه را پذیرفتند و هنگام پوشش دادن مساله ترور ، از سخن گفتن از بن سلمان خودداری کردند.

این صفحه نوشت : "مارتین بارون" سردبیر روزنامه آمریکائی واشنگتن پست که مبلغ پیشنهادی نیم میلیارد دلار برای تغییر سیاست این روزنامه در بررسی مساله خاشقچی را رد کرد.

به گفته حساب گرگ آناتولی، خودداری وی از پذیرفتن رشوه، یکی از مهم ترین دلائل حمله اطلاعاتی به " جف بیزوس " مالک میلیاردر روزنامه واشنگتن پست و مالک سایت آمازون بود.

این صفحه معروف در پایان نوشته هایش افزود: مارتین بارون سردبیر واشنگتن پست به زودی به استانبول سفر خواهد کرد و بر جزئیات جدیدی از نقش محمد بن سلمان در جنایت ترور دست خواهد یافت .

 

نظر شما
پرونده ویژه