حق السکوت کلان عربستان سعودی به فرزندان خاشقجی

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۷:۱۹:۲۵
کد خبر: ۸۲۹۳۵۴
حق السکوت کلان عربستان سعودی به فرزندان خاشقجی
واشنگتن پست اعلام کرد دولت عربستان بابت جبران قتل جمال خاشقجی، منتقد سعودی ترور شده به دست حکومت آل‌سعود غرامت کلانی به فرزندان او پرداخته و حقوق ماهیانه بالایی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ واشنگتن پست اعلام کرد دولت عربستان سعودی بابت جبران قتل جمال خاشقجی غرامت کلانی به فرزندان او پرداخته و حقوق ماهیانه بالایی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

پیش از این گاوین دو بکر در مقاله‌ای که در نشریه «دیلی بیست» چاپ شد اعلام کرد: «عربستان سعودی در اقدامی تلافی جویانه به دلیل پوشش خبری واشنگتن پست درباره قتل جمال خاشقجی، خبرنگار منتقد سعودی در ترکیه تلفن شخصی جف بیزوس را هک کرده است. تحقیقات ما و کارشناسان مختلف با اطمینان به این نتیجه دست یافت که سعودی‌ها به تلفن شخصی بیزوس دسترسی یافتند و اطلاعات آن را هک کردند.»

این مشاور امنیتی تحقیقات خود را پس از انجام مذاکراتی گسترده با کارشناسان ارشد خاورمیانه در حوزه اطلاعاتی، کارشناسان امنیت سایبری، مشاوران سابق و کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، خبرنگاران عربستان سعودی، افرادی که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی را می‌شناسند و افرادی که با «سعود القحطانی» دست راست بن سلمان در ارتباط هستند، تکمیل کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز