یک مقام یمنی در گفتگو با العالم:

شمارش معکوس آل سعود آغاز شد/ آمریکایی ها توان حمایت از آل سعود را ندارند/ عملیات امروز پیام خوش آمد گویی به ناو آمریکایی بود!

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۰:۵۱
کد خبر: ۸۴۶۱۴۴
فهمی الیوسفی نایب رئیس وزیر اطلاع رسانی یمن عملیات پهپادی صبح امروز ارتش و کمیته های مردمی یمن در هدف قرار دادن تاسیسات حیاتی عربستان را پیشرفتی مهم عنوان کرد که پیام های متعددی را با خود حمل می کند که مهم ترین آن این است که آنهایی که جز "کلاشنیکف"سلاح دیگر نداشتند امروز پهپادهایی بدون سرنشین می سازند که تا عمق کشورهای متجاوز نفوذ می کند.

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛یوسفی نایب رئیس وزیر اطلاع رسانی یمن در گفتگو اختصاصی با شبکه العالم این عملیات را عملیاتی موفقیت آمیز و در راستای پاسخ به جنایتهایی که در دو روز گذشته مردم بیگناه را در شهر صعده هدف قرار داد عنوان کرد و همزمانی این عملیات با ورود ناوگان آمریکا به خلیج فارس که باعث افزایش تنش و تهدید در منطقه شده اهمیت آن را چند برابر کرده است.

وی ادامه داد این عملیات پیامی برای نیروهای آمریکایی که در حال ورود به خلیج فارس هستند دانست و خاطر نشان کرد که پیام دیگر این عملیات به سعودی ها این است که آنها در تیررس سلاح های ما قرار دارند و ناوگان آمریکایی نمی تواند آل سعود را که ملت یمن را با انواع اسلحه های آمریکایی هدف قرار داند حمایت کنند.

یوسفی تاکید کرد که شمارش معکوس برای آل سعود آغاز شده است چرا که پهپادهای یمنی امروزه به عمق عربستان می رسد و تاسیسات نفتی آن را هدف قرار می دهد، عربستان که بزرگترین مخزن سلاح دنیا را دارا می باشد نتوانست خود را در برابر ضربات ارتش و کمیته های مردمی یمن حمایت کنند که تا دیروز جز "کلاشنیکوف" سلاحی نداشتند و امروزه می توانند پهپادهایی بسازند که به امارات و عربستان می رسد.

یوسفی در پایان گفت: این ضربه در این زمان پیام خوش آمد گویی به آمریکایی هایی است که قرار است که به خلیج فارس بیایند و پیامی است به عربستان سعودی که امروزه در تیر رس اسلحه ماست و ناوگان آمریکایی نمی توانند آل سعود را حمایت کنند بعد از آنکه همه سلاح های آمریکایی را برای ضربه زدن به ملت یمن استفاده کردند و نتوانستند بانکی از اهداف در یمن پیدا کنند.

گفتنی است که ائتلاف متجاوز سعودی در روزهای اخیر بر شدت حملات موشکی و توپخانه ای در مناطق حدیده و صعده افزوده که باعث خسارت های مادی و بشری زیادی شده است.

 

نظر شما