راهبرد ارتش آمریکا برای بی‌ثبات کردن روسیه منتشر شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۷:۴۳
کد خبر: ۸۵۰۰۲۱
راهبرد ارتش آمریکا برای بی‌ثبات کردن روسیه منتشر شد
بر اساس گزارش ارتش آمریکا، این کشور که همواره خود مسکو را به دخالت در امور داخلی‌اش متهم می‌کند، راهبرد‌هایی برای «تشدید فشار و ایجاد بی‌ثباتی در روسیه» اتخاذ خواهد کرد.

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی، بخش تحقیقاتی ارتش آمریکا گزارشی منتشر کرده است که شامل دستورالعمل تدابیر مختلف برای مداخله در روسیه است.

به موجب این بررسی آمریکا می‌تواند راهبرد‌های اقتصادی، نظامی و ایدئولوژیکی برای ”تشدید فشار و ایجاد بی‌ثباتی در روسیه“ اتخاذ کند.

در این گزارش، گزینه‌های غیرخشونت‌آمیز و گزینه‌هایی که هزینه تحمیل می‌کند بررسی شده است؛ گزینه‌هایی که پنتاگون می‌تواند از آن برای تضعیف اقتصاد و همچنین بخش نظامی و نهاد‌های دولتی روسیه استفاده کند. 

بر اساس این بررسی، آمریکا می‌تواند این برداشت را ایجاد کند که دولت روسیه منافع مردم خود را دنبال نمی‌کند که این امر می‌تواند موجب ترغیب اعتراضات داخلی در روسیه شود. در این گزارش همچنین راه‌هایی برای لطمه زدن به روسیه، اوکراین، سوریه ذکر، و در عین حال اذعان شده است که این اقدامات ممکن است منجر به پیامد‌های ناخواسته‌ای شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز