اقدام خطرناک ناو آمریکایی در مواجهه با رزم‌ناو روسی

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۲:۲۵:۱۰
کد خبر: ۸۵۵۰۴۵
اقدام خطرناک ناو آمریکایی در مواجهه با رزم‌ناو روسی
در پی اقدام خطرناک یک فروند ناو موشک انداز آمریکایی در دریای چین شرقی، رزم ناو جنگی "ای پی سی" روسیه با اقدام به موقع از برخورد خطرناک جلوگیری کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام روسیه اعلام کرد: در پی اقدام خطرناک و تحریک آمیز یک فروند ناو موشک انداز آمریکایی در دریای چین شرقی، رزم ناو جنگی "ای پی سی" روسیه به فرماندهی "دریاسالار وینوگارادوف" با اقدام به موقع از برخورد خطرناک جلوگیری کرده است.

سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام روسیه افزود: صبح امروز به وقت محلی، ناو موشک انداز آمریکایی در دریای چین شرقی که هم جهت با رزم ناو جنگی روسیه در حرکت بود، در فاصله کمتر از 50 متری، به طور ناگهانی به سمت ناو روسی تغییر مسیر داد، اما فرمانده ناو روسی با اقدام به موقع و انجام مانور اضطراری از برخورد دو کشتی جنگی جلوگیری کرد.

مسئولان نیروی دریایی روسیه نیز با انتقاد شدید از اقدام تحریک آمیز ناو آمریکایی هشدار دادند در صورت تکرار چنین اقدامات غیرقابل قبول، با واکنش تند نیروی دریایی روسیه مواجه خواهد شد.

دریاسالار ویکتور کرافشنکو، فرمانده سابق ستاد نیروی دریایی روسیه در گفتگو با خبرگزاری اینترفکس، آمریکا را به خشونت طلبی متهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز