عضو کنگره خطاب به ترامپ: چرا پهپاد آمریکا در آسمان ایران بود؟

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۶:۵۱
کد خبر: ۸۶۲۲۴۰
عضو کنگره خطاب به ترامپ: چرا پهپاد آمریکا در آسمان ایران بود؟
عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی از اقدامات تحریک‌آمیز ترامپ در قبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مکسین والترز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه کالیفرنیا، در توئیتی از اقدامات تحریک آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

مکسین در این توئیت نوشت: ترامپ بابت توقف به اصطلاح حمله به ایران، در خور تمجید نیستی. چرا هواپیمای بدون سرنشین در آسمان ایران بود؟ چرا پهپاد نظارتی (جاسوسی)؟ اقدامات تحریک آمیز و سپس تظاهر به بی گناهی را متوقف کن.

این عضو دموکرات کنگره در توئیت دیگری نوشت ترامپ از افراد جنگ طلب کابینه خود از قبیل مایک پمپئو، زیر خارجه و جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، برای منطقی جلوه دادن خود استفاده می‌کند.

والترز همچنین نوشت: ترامپ تو این تقابل با ایران را آغاز کردی. چرا به طور یکجانبه از برجام که توافقی میان آمریکا و شش کشور دیگر بود، خارج شدی؟ توافقی که هدف آن جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای بود.

این عضو کنگره سپس با اذعان به اینکه ایران به مفاد توافق هسته‌ای پایبند است، نوشت: بهتر است تو و (بنیامین نتانیاهو) ما را به سمت جنگ با ایران سوق ندهید.

والترز همچنین با انتقاد از تصمیم ترامپ برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، نوشت: تو با این اقدام در تلاش هستی تا ایران را بیشتر تحریک کنی تا بتوانی بهانه‌ای برای حمله به این کشور داشته باشی.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در توئیت دیگری تاکید کرد اینگونه اقدامات ترامپ برای تحت تاثیر قرار دادن گزارش‌های مربوط به افزایش درخواست‌ها برای استیضاح وی است. والترز در ادامه ترامپ را خطرناک و خودشیفته خواند و افزود وی باید استیضاح شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پرونده ویژه