حضور بشار اسد و خانواده اش در رستوانی در دمشق

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۵:۵۵
کد خبر: ۸۷۷۵۸۶
حضور بشار اسد و خانواده اش در رستوانی در دمشق
در اقدامی جالب توجه و غیرمنتظره رئیس جمهوری سوریه به همراه خانواده‌اش در رستورانی در دمشق حضور یافتند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رستوران "اوریگانو" در دمشق تصاویری را از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به همراه اسماء و حافظ اسد، همسر و پسرش در صفحه اختصاصی خود در فیسبوک منتشر کرد که در حال بازدید از این رستوران هستند.

بشار اسد و خانواده‌اش هراز چند گاهی از مراکز مردمی و رستوران‌ها در دمشق و دیگر استان‌های سوریه دیدن می‌کنند. البته این حضور زمانی صورت گرفته که اسماء اسد تحت درمان مداوم شیمی درمانی به دلیل ابتلا به سرطان است.

بسام سمعان، مدیر رستوران در صفحه اختصاصی رستورانش در فیسبوک نوشت: باعث خوشحالی ماست که رئیس‌ کشور و خانواده بزرگوارشان رستوران ما را برای سپری کردن اوقاتی در کنار خانواده‌شان انتخاب کردند و حضور آنها فضای رستوران ما را گرم‌تر و صمیمانه‌تر کرد، همچنین تواضع و غذای ساده‌ای که سفارش دادند دستپاچگی و سردرگمی ما را به دلیل این حضور غیرمنتظره کم کرد.

سمعان افزود: خدا تو و خانواده بزرگوارت را حفظ کند و به همسر شما شفای عاجل بدهد. مدیریت رستوران به خاطر این حضور از شما سپاسگزاری می‌کند. من همواره به سوری‌ بودنم افتخار می‌کردم اکنون هم به سوری بودن خود و اینکه در دوره بشار حافظ اسد هستم، افتخار می‌کنم.

منبع:ایسنا

نظر شما