چرا ترامپ اعضای گروه خود را از میان سابقه داران انتخاب می کند!

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۱:۴۴
کد خبر: ۸۷۹۱۵۱
چرا ترامپ اعضای گروه خود را از میان سابقه داران انتخاب می کند!
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر جنجال به پا کرد. این بار یک نفر را برای تصدی سمت نظامی عالی رتبه ای معرفی کرده است که این فرد متهم به آزار و اذیت جنسی یکی از کارمندان زن دفتر خود است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ آسوشیتدپرس به نقل از یک افسر ارشد آمریکایی (بدون ذکر نام وی) گزارش داد: ژنرال جان هایتن فرمانده ستاد فرماندهی راهبردی ارتش آمریکا که توسط ترامپ برای تصدی سمت معاون رئیس ستاد مشترک ارتش معرفی شده است، متهم به فساد اخلاقی و آزار و اذیت جنسی است.

شبکه آمریکایی سی بی اس به نقل از کاترین اسپلتستوزر که قربانی آزار و اذیت جنسی ژنرال هایتن بود، گزارش داد، ژنرال آمریکایی سال 2017 هنگامی که کاترین در دفترش به عنوان دستیار کار می کرد، به آزار و اذیتش می پرداخت و زمانی که با مخالفت های این زن روبرو می شد، وی را تهدید به اخراج می کرد.

کاترین در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که پس از نامزدی ژنرال هایتن برای سمت معاون ریاست ستاد مشترک ارتش از وی شکایت کرد زیرا نمی خواهد ببیند که کس دیگری قربانی وی شود.

مساله جالب اینکه ترامپ که خودش متهم به موارد متعدد فساد اخلاقی با زنان بسیاری است، همچنان بر معرفی افراد سابقه دار پافشاری می کند معرفی ژنرال جان هایتن برای سمت معاون ریاست ستاد مشترک ارتش و معرفی "برت کاوانو" برای ریاست دادگاه عالی که متهم به فساد اخلاقی است، نمونه ای از این رفتارهای عجیب ترامپ است.

دو زن به کریستین بلازی فورد و دبورا رامیرز اعلام کرده اند که کاوانو آنها را آزار و اذیت جنسی کرده است.

مساله جالبتر اینکه ترامپ نه تنها این افراد را در اطراف خود جمع می کند بلکه از آنها هم دفاع می کند به نظر می رسد که ترامپ می خواهد با جمع کردن چنین افراد فاسدی در اطراف خود کارهای زشت خود را بپوشاند زیرا هنگامی که افراد فاسد دور و اطراف ترامپ را گرفته باشند، فسادهای ترامپ ناخودآگاه گم می شود و از یادها می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز