رسانه صهیونیستی: گنبد آهنین سرطان‌زا است

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۶:۰۴:۰۴
کد خبر: ۸۸۰۸۲۵
رسانه صهیونیستی: گنبد آهنین سرطان‌زا است
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد که شماری از نظامیان یگان پدافندهوایی ارتش این رژیم که بسیاری از آن ها در سامانه ضد موشکی «گنبد آهنین» خدمت می کنند، به بیماری سرطان مبتلا شده اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد که شماری از نظامیان یگان پدافندهوایی ارتش این رژیم که بسیاری از آن ها در سامانه ضد موشکی «گنبد آهنین» خدمت می کنند، به بیماری سرطان مبتلا شده اند.

به گزارش روسیا الیوم، شبکه ۱۳ تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارش خود افزوده است: تاکنون ۳۰ سرباز که بیشتر آن ها در سامانه «گنبد آهنین» خدمت می کنند به بیماری سرطان مبتلا شدند.

این گزارش می افزاید، آمار بالای مبتلایان به سرطان در یگان پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مقام های رژیم را بر آن داشته تا در خصوص ارتباط احتمالی فعالیت آن ها در این واحد با بیماری سرطان تحقیق کنند.

گنبد آهنین یک سامانه پدافند هوایی متحرک است که توسط شرکت رافائل رژیم صهیونیستی طراحی شد.

این سامانه باهدف نابود کردن راکت‌ها و گلوله‌های خمپاره و توپ طراحی شد، اما به خاطر هزینه بالای آن و اینکه قادر به مقابله همزمان با تعداد زیاد موشک ها و گلوله های خمپاره نیست، همواره مورد انتقاد کارشناسان نظامی بوده است.

منبع:ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز