داعشی صدامی جانشین البغدادی کیست؟

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۳:۰۹:۲۰
کد خبر: ۸۸۳۲۸۶
داعشی صدامی جانشین البغدادی کیست؟
منابع خبری عراقی به نقل از خبرگزاری گروهک تروریستی داعش (اعماق) نقل کردند که ابوبکر البغدادی سرکرده این گروهک عبدالله قرداش از معاونانش را به عنوان جانشین بعدی پیشنهاد داده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ وب سایت "السومریه" اعلام کرد که قرداش ملقب به ابو عمر از افسران سابق ارتش صدام حسین دیکتاتور مخلوع عراق است که مدتی در زندان بوکا در استان بصره زندانی بود. وی مدتی سمت قاضی شرعی گروه القاعده را برعهده داشته است.

فاضل ابورغیف کارشناس امنیتی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: قرداش از نزدیکان ابوعلا العفری (معاون بغدادی که در سال 2016 به هلاکت رسید) بود و به سنگ دلی و تند روی مشهور است، وی از اولین کسانی است که بعد از سقوط موصل از البغدادی استقبال کرد.

داعشی صدامی جانشین البغدادی کیست؟

در پایان ماه جولای گذشته ابو علی البصری رئیس یگان "عقاب ها" وزارت کشور عراق گفت که البغدادی بر اثر اصابت ترکش در جریان عملیات این یگان در منطقه هجین به شدت از ناحیه ستون فقرات زخمی شده و هم اکنون در سوریه به سر می برد.

جالب توجه این است که اغلب رهبران داعش را افسران ارتش صدام یا نزدیکان به رژیم وی و یا زندانیان زندان بوکا آمریکایی در استان بصره تشکیل میدهند و همه آنها به وحشی گری و سنگ دلی و جنایت مشهور هستند چرا که "جانشین" البغدادی بین داعشی ها به "نابودگر" معروف است.

اتفاقی نیست که "نابودگر" از نزدیکان صدام است نه از زندانیان زندان "بوکا" و همچنین اتفاقی نیست که این خبرها در حالی منتشر می شود که آمریکایی ها اخیرا از بازگشت احتمالی داعش به صحنه نبرد عراق و سوریه صحبت می کنند. اما هر کاری که آمریکا با همکاری داعشی های صدامی و برخی کشورهای منطقه ای انجام می دهد به مثابه جادوی جادوگران می ماند ونیروهای مسلح عراق از ارتش و حشد الشعبی و نیروهای متحد در سوریه در کمین آنها نشسته اند و اجازه نمی دهند جادوی فرعون عصر محقق شود.

منبع:العالم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز