حماس:

در صورت حمله به غزه شهرهای صهیونیستی را موشک باران می کنیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۶:۳۵:۰۱
کد خبر: ۸۸۴۴۶۵
در صورت حمله به غزه شهرهای صهیونیستی را موشک باران می کنیم
«یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز سه شنبه به رژیم صهیونیستی درباره حمله به غزه هشدار داد و گفت: در صورت حمله ، شهرهای صهیونیست نشین را موشک باران می کنیم.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از شبکه خبری المیادین، سنوار که در شهر "خان یونس" واقع در جنوب باریکه غزه صحبت می کرد، افزود: اگر ارتش رژیم صهیونیستی وارد غزه شود، آن ها را شکست خواهیم داد.

وی گفت: اگر رژیم اشغالگر وارد جنگ با ما شود، شهرهای صهیونیست نشین را موشک باران خواهیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: ما در حمایت از مقاومت تا نابودی دشمن صهیونیستی قاطع هستیم.

 سنوار همچنین عملیات اوایل ماه جاری میلادی (آگوست) نیروی مقاومت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی را شهادت طلبانه و قهرمانانه توصیف کرد.

یک عضو نیروی مقاومت با عبور از موانع مرزی جنوب غزه به سوی سربازان اسرائیلی آتش گشود که با واکنش آنها روبه‌ رو شد و به شهادت رسید. در این حمله سه سرباز صهیونیستی نیز زخمی شدند.

در همین حال خودروهای نظامی و یک بولدوزر رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه به شرق منطقه "دیر البلح" در مرکز غزه یورش بردند و چهار فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

طی ماه های اخیر تنش ها میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی پس از تلاش برخی از کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها بیشتر شده است.

 

نظر شما