اسراری که با سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی به دست حزب الله فاش شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۴۲:۵۵
کد خبر: ۸۹۶۰۵۳
سرنگونی پهپاد اسرائیلی در مرزهای لبنان و فلسطین به دست حزب الله در درجه اول نشان دهنده جدیت حزب الله در اظهارات اخیر سید حسن نصرالله است، دبیرکل حزب الله تاکید کرده بود که هر پهپادی حریم هوایی لبنان را نقض کند، سرنگون خواهد شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از العالم؛ سرنگونی پهپاد اسرائیلی که امروز اتفاق افتاد بیانگر این نکته است که حزب الله همانگونه که سیدحسن نصرالله گفته بود، در مبارزه با دشمن صهیونیستی خطوط قرمز را درنوردیده و این حزب الله است که با فاصله بسیاری، دست برتر را در میدان درگیری دارد.

از سوی دیگر، حزب الله پهپاد رژیم صهیونیستی را بر فراز منطقه مرزی رامیه در جنوب لبنان و به محض ورود به حریم هوایی این کشور سرنگون کرد، این اقدام بر توان کنترل و رهگیری بسیار بالای حزب الله تاکید دارد.

تا زمان انتشار اطلاعات مربوط به سطح تکنولوژی پهپاد اسرائیلی، رژیم صهیونیستی پس از تهدیدات و اظهارات کوبنده نصرالله ناگزیر به استفاده از پهپادهای رادارگریز شده است که توسط تجهیزات مقاومت در لبنان رهگیری نشود اما اتفاقی که امروز در سرنگونی پهپاد آن هم در اولین دقایق ورود به حریم هوایی لبنان افتاد، نشان از آن دارد که تمام معادلات و پیشبینی های رژیم صهیونیستی درخصوص توانایی و تکنولوژی که حزب الله در اختیار دارد، نادرست است و درواقع به این معناست که "مقاومت تجهیزات پیشرفته تری از آنچه اسرائیل تصور می کرد، در اختیار دارد". این امر بار دیگر نشان داد که قدرت تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل در برابر قدرت تکنولوژیک مقاومت محکوم به شکست است.

تحرکات اخیر مقاومت در نوار غزه درخصوص ارسال پهپاد به اراضی اشغالی و بازگشت آن بدون رهگیری توسط تجهیزات اسرائیلی نیز گواه این مدعاست، چنانکه در خبرها مشاهده شد اخیرا نیز یک پهپاد مجهز به مواد منفجره از سوی مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی ارسال شد و این مواد منفجره را در تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی جاگذاری کرده و بدون اینکه رهگیری شود به نوار غزه بازگشت، موشک های بالستیک و پهپادهای یمنی نیز بدون اینکه توسط تجهزات آمریکایی و غربی در امارات و عربستان رهگیری شوند از فاصله بسیار دوری مرزها را درنوردیده در عمق امارات و عربستان به هدف می خورند.

براساس اطلاعاتی که موجود است، پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی با پدافند ضدهوایی رهگیری و ساقط شده و این اقدام با ابزارهای جنگ الکترونیکی صورت نگرفته است، این هواپیما هم اکنون در دست مبارزان مقاومت است و تصاویر هواپیما به زودی پخش خواهد شد.

در اینجا این سوال مطرح می شود که تسلیحات موشکی حزب الله که در عملیات سرنگونی استفاده شده است از چه نوعی بوده؟ عملیاتی که نشان می دهد پس از زمین و دریا، توان نظامی حزب الله در عرصه هوایی نیز در میدان نبرد عرض اندام کرده و هم اکنون توان نظامی فوق العاده حزب الله همه عرصه های هوایی، دریایی و زمینی را پوشش می دهد، توانایی که حاکی از آن است که هرگونه تلاش دشمن صهیونیستی برای ماجراجویی علیه مقاومت خطرات جبران ناپذیری را برای این رژیم در پی خواهد داشت، بویژه آنکه در شرایطی به سر می بریم که موازنه قوا به نفع حزب الله تغییر کره است.

رژیم صهیونیستی بدون شک شهامت پاسخ به سرنگونی پهپادش به دست حزب الله را ندارد چرا که به خوبی می داند هرگونه پاسخی واکنش متقابل حزب الله را در پی خواهد داشت و به دور مسلسلی از واکنش ها تبدیل خواهد شد که رژیم صهیونیستی را در منجلابی مخوف گرفتار خواهد کرد منجلابی که نه تنها خود رژیم صهیونیسیتی بلکه آمریکا و دیگر حامیانش را به درون خود خواهد کشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز