وقتی نخست‌وزیر کانادا عذاب وجدان می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۱:۴۸
کد خبر: ۹۰۰۹۸۸
وقتی نخست‌وزیر کانادا عذاب وجدان می‌گیرد
جاستین ترودوی ۴۷ ساله در حالی که در تلاش برای انتخاب مجدد به عنوان نخست‌وزیر کاناداست از مردم کشورش خواست او را بخاطر اقدام نژادپرستانه‌اش ببخشند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا همچنان در حال عذرخواهی کردن در ارتباط با دورانی است که در یک میهمانی اقدامی نژادپرستانه انجام داده بود.

بر اساس این گزارش، او روز جمعه بار دیگر اعلام کرد: «من شخصا به این نتیجه رسیده‌ام که عمیقا سبب آسیب رسیدن و ناامید شدن شمار زیادی از افرادی شده‌ام که مرا یک هم‌پیمان می‌دانستند و به این سبب عمیقا عذرخواهی می‌کنم».

ماجرای عذرخواهی‌های نخست‌وزیر کانادا پس از آن مطرح شد که انتشار عکسی از او، وی را در یک میهمانی عربی با چهره‌ای تیره در سال ۲۰۰۱ نشان می‌دهد.

 

ترودو روز پنجشنبه در تورنتو در سخنانی گفت: «تمرکز من بر روی کانادایی‌هایی است که هر روزه با تبعیض نژادی مواجه هستند، شهروندانی که به عنوان بخشی از تجربه روزانه خود به حاشیه رانده شده‌اند و من به آن‌ها آسیب وارد کردم، افرادی که در بسیاری موارد مرا یک هم‌پیمان می‌دانستند، اما به سبب اقدامی وحشتناک که من سال‌ها پیش انجام دادم، به شدت آسیب دیده‌اند».

او گفت: «من به این نتیجه رسیده‌ام که باید اقدامات بسیار بسیار زیادی انجام داد».

ترودوی ۴۷ ساله در حالی که در تلاش برای انتخاب مجدد به عنوان نخست‌وزیر کاناداست از مردم کشورش خواست او را ببخشند. این سخنان ترودو در منطقه «گریک تاون» در تورنتو بیان شد، جایی که در آن یک مرد مسلح سال گذشته دو نفر را کشت و ۱۳ تن دیگر را زخمی کرد.

ترودو صبح روز پنجشنبه به این منطقه رفت و با شهروندان کانادایی دیدار کرد و با آن‌ها عکس گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز