انتقاد تند مقام آمریکایی از اقدامات مافیایی ترامپ

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۵:۴۴
کد خبر: ۹۰۳۴۴۶
انتقاد تند مقام آمریکایی از اقدامات مافیایی ترامپ
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در یک نشست خبری به نقض قانون از سوی دونالد ترامپ اشاره و بر استیضاح وی تاکید کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در یک نشست خبری به نقض قانون از سوی دونالد ترامپ اشاره و بر استیضاح وی تاکید کرد.

بر این اساس، وی گفت: درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از همتای اوکراینی خود برای انجام تحقیقات درباره جو بایدن، معاون اوباما و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری و پسر او شبیه اقدامات قدیمی سران گروه‌های مافیایی است.

این مقام آمریکایی بر مواضع نمایندگان دموکرات کنگره برای استیضاح ترامپ تاکید کرد.

گفتنی است به تازگی تعدادی از افشاگران ناشناس اعلام کردند ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکرانی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است.

به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند. 

کاخ سفید روز چهارشنبه متن تماس تلفنی ترامپ و زلنسکی را منتشر و تاکید کرد ترامپ به درستی از زلنسکی خواسته درباره جو بایدن، رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحقیق کند.

بر اساس متن این تماس تلفنی که ۲۵ ژوئیه (سوم مرداد) انجام گرفت، ترامپ به زلنسکی گفت: «ما درباره پسر بایدن زیاد صحبت کردیم و اینکه بایدن تحقیق را متوقف کرد، اما شمار بسیاری از مردم می‌خواهند درباره این موضوع بیشتر بدانند. بنابراین اگر شما بتوانید به این موضوع بپردازید عالی خواهد بود».

در این تماس تلفنی دونالد ترامپ از همتای اوکراینی خود خواست در این خصوص با رودی جولیانی، وکیل وی و بیل بار، وزیر دادگستری آمریکا همکاری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز