اِفشای اسناد جدیدی که رسوایی غیراخلاقی ترامپ را اثبات می‌کند

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۹:۱۸
کد خبر: ۹۱۶۱۸۳
اِفشای اسناد جدیدی که رسوایی غیراخلاقی ترامپ را اثبات می‌کند
یکی از قربانیان آزار جنسی دونالد ترامپ به تازگی اسناد و مدارک جدیدی را برای اثبات سوء‌رفتار وی به دادگاه ارائه کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از گاردین، یکی از شرکت کنندگان پیشین برنامه تلویزیونی «کارآموز» به نام «سامر زرووس» به تازگی اسناد و مدارکی را برای اثبات حرف‌های خود درباره سوء استفاده جنسی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از او در سال ۲۰۰۷ به دادگاه ارائه کرده است.

سامر زرووس هم یکی از زنانی است که در دوره رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ این جسارت را پیدا کرد که دونالد ترامپ را به آزار و اذیت جنسی متهم کند. این در حالی است که ترامپ همه این اتهامات را تکذیب کرده بود. زرووس در آن زمان گفته بود که دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۷ در اتاق یک هتل او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. اما ترامپ با رد اظهارات این زن، مدعی شد که هرگز او را در هتل ملاقات نکرده است.

روز پنجشنبه (دیروز) این زن اسناد جدیدی را به دادگاه ارائه کرد که اثبات می‌کند دونالد ترامپ در آن زمان او را در اتاق هتل ملاقات کرده است. در این اسناد ایمیل‌های او با «رونا گراف»، دستیار شخصی و قدیمی ترامپ درباره این ملاقات و همچنین مدارکی مبنی بر اقامت ترامپ در دسامبر ۲۰۰۷ در هتل «بورلی هیلز» وجود دارد.

زرووس همچنین در سال ۲۰۱۵ در تماسی تلفنی با شبکه فاکس نیوز به این مسئله اشاره کرده بود. وی در اوت ۲۰۱۵ گفته بود که دونالد ترامپ به بهانه کار او را به یک اتاق در هتل کشاند؛ اما رفتار ناشایستی از خود نشان داده بود.

شایان ذکر است، تاکنون ده‌ها زن، ترامپ را به آزار و اذیت جنسی و فساد اخلاقی متهم کرده‌اند، اما رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها این اتهامات را رد کرده است. کاخ سفید هم پیشتر اعلام کرده بود همه این زنان دروغگو هستند! رئیس جمهور آمریکا حتی پیشتر در اظهاراتی زشت و ناپسند اعلام کرده بود این زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، آنقدر هم جذاب نبوده اند.

در اکتبر سال ۲۰۱۶، یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، واشنگتن پست یک فایل ویدئویی از ترامپ را منتشر کرد که در آن او درباره زنان اظهاراتی ناپسند به زبان می‌آورد. وی در این نوار ویدئویی در مصاحبه با یک مجری تلویزیونی می‌گوید: وقتی تو ستاره باشی آن‌ها (زنان) با تو راه می‌آیند و تو می‌توانی هر کاری بخواهی با آن‌ها انجام دهی!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز