این افراد می خواهند بار دیگر در عراق حکومت کنند!!

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۵:۰۷
کد خبر: ۹۲۳۲۳۹
شبکه بی بی سی عربی هنوز به خاطر رسوایی که "رنا خالد العلی" به سبب رفتار بی ادبانه اش در برنامه ای درباره تحولات عراق و تظاهرات عراق به بار آورد، دچار شوک است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از العالم؛ "رنا خالد العلی" به همراه فعال رسانه ای و تحلیلگر مسائل عراق "نجاح محمد علی" مهمان برنامه ای در شبکه بی بی سی عربی بودند، به محض آنکه نجاح محمد علی سخنانش را آغاز کرد، رنا خالد به ناسزاگویی پرداخت و او را "ایرانی" خطاب کرد، نجاح نیز در پاسخ گفت "ایران با داعش مبارزه کرد؛ شما از داعش حمایت می کنید". رفتار نامناسب رنا خالد سبب شد تا مجری، برنامه را قطع کند. پس از پایان برنامه نیز نجاح محمد علی نوشت که رنا خالد به او ناسزا گفت و کفش خود را از پا درآورد و می خواست با کفش به او حمله کند؛ اما پرسنل برنامه مانع او شدند.

کسانی که با خلق و خوی دوستان و همراهان رژیم بعث صدام آشنایی دارند، از طرز برخورد رنا خالد تعجب نخواهند کرد، این افراد هیچ گونه منطق و یا اخلاق و یا فرهنگی ندارند. آنها دچار انحطاط اخلاقی هستند و رفتارشان در حد کوچه و بازار است. دیگران را به رسمیت نمی شناسند. بعثی ها به صرف آنکه کسی در دیدگاه با آنها اختلاف داشته باشد، حق زندگی را نیز از او سلب می کنند؛ همین افراد بودند که چهار دهه در عراق حکومت کردند؛ از این رو می توان حدس زد که در صورتی که امثال این بعثی (رنا خالد) بار دیگر در عراق حکومت کنند، چه بر سر عراق خواهد آمد؟!!

برای اینکه واقعیت این زن بعثی را برای مخاطبان روشن کنیم، می بایست اندکی از تاریخ سیاه این زن را برملا کنیم تا عراقی ها از نسل جدید جنایتکاران بعثی که می خواهند بر موج تظاهرات مسالمت آمیز ملت سوار شوند، اطلاع یابند؛ هرچند که کافی است تا چند ثانیه به سخنان این بعثی در برنامه بی بی سی گوش داد تا واقعیت این زن آشکار گردد.

رنا خالد که با لحن هیستریکی درباره ملت عراق سخن گفت و سعی کرد بر موج تظاهرات سوار شود، آرایشگری است که برای مدت طولانی به صورت غیرقانونی در خانه اش در لندن مشغول به کار بود. پس از آن سالن زیبایی زنانه برای خود تاسیس کرد و سپس به خاطر روابط ویژه اش به یک تحلیلگر مسائل سیاسی تبدیل شد!

کسانی که رنا خالد را می شناسند، تاکید کردند که وی فارغ التحصیل دانشگاه صدام (دانشگاه النهرین کنونی) است و مدرک دکترای جعلی از دانشگاه های غیررسمی دارد.

این منابع افزودند: رنا خالد از یک خانواده بعثی است. پدرش خالد العلی یکی از افسران رژیم بعث بود و دست به جنایتهای اعدام و قتل عراقی ها زده است.

همسر رنا، "علی وجیه محجوب" نیز یک بعثی است که در بخش اخبار در شبکه الشرقیه فعالیت می کرد و پدرش وجیه محجوب الطائی یکی از مسئولان در دیوان ریاست جمهوری در زمان رژیم بعث بود.

به گفته همکلاسی های رنا خالد، او در کتابخانه دانشکده در سال 1998 دچار یک رسوایی اخلاقی شد.

رنا خالد فاقد هرگونه سواد سیاسی است و سخنانی سطحی بر زبان می آورد و به رژیم بعث تعصب دارد و به صورت غیرقانونی در خانه اش به کار آرایشگری می پرداخت.

به گفته منبعی در لندن که رنا خالد را می شناسد، همسر رنا که یک فعال رسانه ای است و در شبکه الشرقیه فعالیت می کند، به همکار خود در شبکه بی بی سی پیشنهاد داد تا همسرش را به این برنامه دعوت کند؛ بدون آنکه عوامل بی بی سی بداند که با چه کسی روبرو شده است؛ کسی که ذره ای از آداب گفتگو را نمی داند و از اخلاق حرفه ای برخوردار نیست؛ به این دلیل عوامل برنامه به خاطر دعوت کردن از چنین شخصی، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

این منبع افزود: رنا خالد دیگر در شبکه بی بی سی حضور نخواهد یافت و ناچار می شود تا فقط در شبکه الشرقیه که همسرش در آن مشغول به کار است، ظاهر شود تا بدین ترتیب یک آرایشگر، به خاطر "روابط ویژه"، به تحلیلگر مسائل سیاسی در شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای تبدیل شود!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز