آیا نتانیاهو درهای جهنم را به روی خود باز کرده است؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۶:۵۸:۴۷
کد خبر: ۹۲۳۷۵۳
نماینده جهاد اسلامی گفت: هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از حمله به فرماندهان جهاد اسلامی در نوار غزه و دمشق ،تضعیف فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی است تا دستاوردی برای نتانیاهو در برابر دشمن سیاسی وی در تشکیل دولت صهیونیستی به شماربیاید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ "احسان عطایا" نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان در گفت و گو با العالم اهداف اقدام شوم رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن فرمانده جنبش جهاد پس از حمله به منزل بهاءابوالعطاء فرمانده جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه و حمله به منزل اکرم العجوری یکی از فرماندهان جهاد در دمشق و شهادت فرزندش را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از حمله به فرماندهان جهاد اسلامی در نوار غزه و دمشق ،تضعیف فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی است تا دستاوردی برای نتانیاهو در برابر دشمن سیاسی وی در تشکیل دولت صهیونیستی به شماربیاید.

عطایا گفت دشمن صهیونیستی با این دو حمله نتوانست به هدفش دست یابد، بنابراین نتانیاهو به زودی بهای سنگینی خواهد پرداخت .نیروهای مقاومت و جنبش جهاد اسلامی پیش از شهادت بهاء ابوالعطا که دشمن وی را تهدید کرده بود و نامش در رسانه های صهیونیستی تکرار می شد که وی خطرناکترین مهره است ، تصمیم به پاسخگوئی داشت بنابراین دشمن صهیونیستی برای ارتکاب این جنایت زشت برنامه ریزی از پیش تعیین شده ای داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز