همسر ترامپ باز هم «هو» شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۹:۵۲
کد خبر: ۹۲۸۸۹۸
همسر ترامپ باز هم «هو» شد
همسر رئیس‌جمهور آمریکا هنگام سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه مریلند در بالتیمور توسط دانشجویان «هو» شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست نوشت: ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنگام سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه مریلند در بالتیمور درباره مصرف مواد مخدر توسط دانشجویان «هو» شد.

به موجب این گزارش، ملانیا هنگامیکه روی صحنه حاضر شد یک دقیقه از پنج دقیقه سخنرانی وی با هو کردن دانشجویان گذشت.

در حالیکه هو کردن ملانیا پیش از آغاز سخنرانی وی همچنان ادامه داشت، یکی از اعضای بنیاد جوانان مارک والبرگ که میزبانی این گردهمایی را بر عهده داشت از حضار خواست چنانچه زندگی آن‌ها یا یکی از نزدیکانشان تحت تاثیر استفاده از مواد مخدر قرار گرفته است بایستند. دست کم یک سوم حضار ایستادند و والبرگ از شرکت کنندگان خواست به آن‌ها که ایستاده‌اند و خانواده‌هایی که در این مسیر فرزندانشان را از دست داده‌اند ادای احترام کنند. وی سپس دونالد ترامپ را معرفی کرد که بار دیگر هو کردن آغاز شد.

دانشجویانی که هو می‌کردند در آخر علت این کار خود را اینطور عنوان کردند که ترامپ را رئیس‌جمهوری نژادپرست می‌دانند و اظهارات وی درباره بالتیمور آن‌ها را آزرده خاطر کرده است.

رابرت جانسون از دانشجویان این دانشگاه، ملانیا ترامپ را به سرقت سخنان میشل اوباما، همسر رئیس جمهور پیشین آمریکا در یک گردهمایی و تقلید از وی متهم و اعلام کرد این کار ملانیا آن‌ها را آزرده خاطر کرده است.

جانسون می‌گوید از طرف دیگر سخنان دونالد ترامپ همسر ملانیا درباره بالتیمور نیز آزار دهنده است.

ترامپ در سخنان خود درباره بالتیمور، این شهر را کثیف و سرشار از موش‌های متعفن خوانده بود؛ اظهاراتی که به سرعت خشم مردم این شهر را برانگیخت و رسانه‌ای شد.

ملانیا ترامپ به این واکنش دانشجویان اعتنایی نکرد و سخنرانی خود را ادامه داد.

ترامپ و همسرش اواخر ماه اکتبر نیز در نشنال پارک واقع در ایالت نیوجرسی هو شدند و اوایل ماه نوامبر هنگامیکه ملانیا در راستای اجرای برنامه حمایت از کودکان مادران معتاد به مرکز پزشکی بوستون رفته بود با اعتراض کارکنان این مرکز مواجه شد و بسیاری از کارکنان از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ خشمگین بودند.

نظر شما