دزدی مرد معتاد از همسر چهارمش‌

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۷:۱۳
کد خبر: ۹۲۹۳۰۶
دزدی مرد معتاد از همسر چهارمش‌
زن میانسال که برای رهایی از تنهایی، همسر چهارم یک مرد شده بود تصور نمی‌کرد که قربانی نقشه سرقت او شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ روز گذشته زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از سرقت وسایل خانه توسط همسر سابقش خبر داد. او گفت: ۲۰ سال قبل به عقد مردی درآمدم که گرمابه عمومی داشت، اما بعد از مدتی شوهرم فوت کرد و مجبور شدم گرمابه را برای هزینه درمان پسرم بفروشم. اما پسرم هم چند سال قبل فوت کرد و مرا تنها گذاشت. بعد از این ماجرا دچار افسردگی شدیدی شدم تا اینکه دوستم پیشنهاد داد ازدواج کنم.

او ادامه داد: دوستم مرا با کیومرث آشنا کرد او قبلاً سه بار ازدواج کرده بود و من همسر چهارم او شدم. ۱۵ سکه طلا مهریه‌ام کرد و صیغه او شدم، اما بعد از مدتی متوجه شدم که کیومرث اعتیاد شدید به مشروبات الکلی دارد و سر همین مسأله مدام با هم دعوایمان می‌شد.

بعد از مدتی قرار شد که او بیرون از خانه مشروب مصرف کند، اما این اتفاق ماجرا را بدتر کرد. چرا که او به مواد مخدر شیشه هم اعتیاد پیدا کرد. از آن به بعد به خانه می‌آمد و مرا کتک می‌زد و وسایل خانه‌ام را می‌فروخت. برای همین سال گذشته از او جدا شدم. اما دیروز کیومرث به سراغم آمد و گفت اعتیادش را ترک کرده و ۲۳ روز است که آزاد شده است. با این حال خواست مقداری از وسایل خانه را ببرد که باهم درگیر شدیم و او دوباره مرا کتک زد.

بعد از این درگیری کیومرث خانه را ترک کرد و چند ساعت بعد با یک جعبه شیرینی به خانه برگشت. گفت قصد آشتی دارد و زمانی که من شیرینی را خوردم بی‌هوش شدم. به هوش که آمدم متوجه شدم او تمام وسایل خانه را به همراه ۳ میلیون تومان پول و طلاهایم به سرقت برده است.

با شکایت زن میانسال تحقیقات به دستور بازپرس قریب احمدزاده از شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت برای دستگیری سارق فراری آغاز شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما