ترامپ: من ظاهری نارنجی نمی‌خواهم!

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۳:۴۷
کد خبر: ۹۳۳۰۱۴
ترامپ: من ظاهری نارنجی نمی‌خواهم!
رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتقاد از وضع استفاده از آب در حمام و سرویس بهداشتی، تعویض بعضی از لامپ‌های کاخ سفید را خواستار شد که به او ظاهری نارنجی‌رنگ می‌دهند!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: بنا بر گزارش ها، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به گرایش به اصلاح لغو یا بازگرداندن خودسرانه قوانین و مقرارتی شهرت دارد که پیشتر با دردسر‌های زیاد از سوی روسای جمهور قبلی و حتی کارکنان خود او، شرح داده شده‌اند. روز جمعه، ترامپ یک موضوع شخصی جدی دیگر را مطرح کرد که نیازمند مداخله فوری است.

نشریه هیل گزارش کرد ترامپ در یک میزگرد تجاری کوچک در کاخ سفید گفت: «ما وضعی داریم که به شدت به سینک‌ها و دوش ها، و سایر عناصر سرویس‌های بهداشتی نگاه می‌کنیم... شما شیر آب را باز می‌کنید... و هیچ آبی نصیبتان نمی‌شود.»

ترامپ آگاهی خود را با ارائه آخرین داده‌ها توضیح داد، اما منابعی که ظاهرا به او اجازه داد مقامات سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) را حیرت زده کند، افشا نکرد.

او گفت: «مردم سیفون را ۱۰ بار، ۱۵ بار، به جای یک بار می‌کشند. آنان در نهایت آب بیشتری استفاده می‌کنند. بنابراین EPA این (موضوع) را بررسی می‌کند.»

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: برخی از لوازم حمام و دستشویی، (جریان) آب را تا یک قطره کُند می‌کنند.

ترامپ  با ابراز تاسف افزود: «شما عملا نمی‌توانید دست‌هایتان را بشویید، آب بسیار کمی از شیر خارج می‌شود، و نتیجه نهایی این است که شیر را باز می‌گذارید و زمان بسیار بیشتری طول می‌کشد تا دست‌هایتان را بشویید، در نهایت مقدار یکسانی از آب مصرف کرده‌اید.»

گفته می‌شود پس از بحث درباره مسائل سرویس بهداشتی و حمام، طرحی برای دولت ترامپ برای تعویض لامپ بعضی از اتاق‌های کاخ سفید مطرح شد، چرا که گفته شده آن لامپ‌ها «ظاهری نارنجی می‌دهند».

 ترامپ پیشتر در روز جمعه گفته بود: «لامپ جدید چندین برابر گران‌تر است، و، من متنفرم از اینکه بگویم، باعث نمی‌شود خوب به نظر برسید. البته، (با توجه به اینکه) فردی خودشیفته هستم، این (موضوع) برای من بسیار مهم است. به شما ظاهری نارنجی می‌دهد. من یک ظاهر نارنجی نمی‌خواهم.»

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز