حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی که کفش‌های رزمندگان را جفت می‌کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۰:۳۲
کد خبر: ۹۴۵۱۵۱
حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی که کفش‌های رزمندگان را جفت می‌کرد
یکی از همرزمان شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» گفت: حاج قاسم عارف بود و در شجاعت و سیر و سلوک به معنای واقعی حرف اول را می‌زد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ "زین العابدین حسنی سعدی"  اظهار کرد: ایشان به هیچ عنوان خودش را در قالب یک فرمانده نمی‌دید و گاهی کارهایی می کرد که هیچ فرماندهی انجام نمی داد.

در دشت عباس که برای رزم شبانه اردویی زده بودیم ایشان همراه با همه رزمندگان در تپه ها در ارتباط بود و حتی یادم هست در شبی که همه رزمندگان خواب بودند و حاج قاسم کاری نداشت و بیکار بود، بلند شد و کفش های تک تک بچه ها را جفت می کرد و پتو روی بچه ها می کشید.

وی درباره آشنایی خود با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بنده از سال ۵۸ در منطقه کردستان در خدمت شهید عرب نژاد بودم که شنیدیم یکی از هم استانی ها ما به عنوان مربی پادگان قدس این استان منصوب شده است. از مهاباد به پادگان قدس آمدیم و در آنجا با فردی ورزیده و چابک و چالاک روبرو شدم.

وی ادامه داد: در آنجا با حاج قاسم سلیمانی صحبت کردم و فهمیدم خانم ایشان هم روستایی بنده است و یک آشنایی با خانم ایشان داشتم و از آن روز ارتباط بنده با قاسم سلیمانی آغاز شد.

این هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی با با بیان اینکه حاج قاسم، دارای شخصیتی چند بعدی بود به بیان خاطره ای از سردار در جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: به جرات می‌توانم بگویم ایشان یک عارف بود و به همین دلیل نیز به شدت به شهید «یوسف الهی» (مسئول اطلاعات لشکر ۴۱ ثارالله) علاقه داشت.

این هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه پس از پایان جنگ هم در خدمت حاج آقا بودیم تا بحث ناامنی جنوب شرق و حضور اشرار در این منطقه از کشور مطرح شد، عنوان کرد: یکی از ویژگی های حاج قاسم بحث رافت و مهربانی ایشان بود. در این عملیات ها، در ابتدا مقرر شد که ماها از طرف حاج قاسم سلیمانی تامین نامه هایی را برای سران اشرار ببریم. ایشان به شدت به ما تاکید داشتند که در هنگام برخورد با این افراد حق ندارید توهینی به آنها کرده و یا با بی احترامی صحبت کنید. آنها مثل برادرنتان هستند که باید به راه راست هدایت شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز