آمریکا تمامی ناوگان دریایی خود را در اقیانوس آرام قرنطینه می‌کند

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۲:۱۲
کد خبر: ۹۷۰۷۷۲
آمریکا تمامی ناوگان دریایی خود را در اقیانوس آرام قرنطینه می‌کند
نیروی دریایی آمریکا دستور قرنطینه ۱۴ روزه تمامی کشتی‌هایی را که در بنادر اقیانوس آرام توقف داشته‌اند، صادر کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، نیروی دریای آمریکا به تمامی کشتی‌هایی که اخیرا در بنادر کشور‌هایی در مجاورت اقیانوس آرام توقف داشته اند، دستور داد ۱۴ روز را روی دریا در قرنطینه بمانند و موارد احتیاطی را در خصوص شیوع ویروس کرونا رعایت کنند.

شبکه خبری سی ان ان با استناد به اظهارات فرمانده ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا گزارش داد این کشتی‌ها حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به بندر دیگر باید در دریا بمانند، تا بتوان هرگونه علائم ویروس کرونا در میان خدمه آن رصد شود.

همچنین سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا به سی ان ان گفت به دلایل احتیاطی، ناوگان اقیانوس آرام در حال کاهش موارد اضافی برای جلوگیری از تماس ملوانان با ویروس کرونا و نیز بررسی ملوانانی است که به مناطق با ریسک بالا سفر کرده اند.

سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد تاکنون هیچیک از پرسنل نیروی دریای آمریکا علائمی از ابتلا به ویروس کرونا را از خود نشان نداده اند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا ثبت ۵۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا را در خاک این کشور را مورد تائید قرار داد که بیشتر آن‌ها کسانی هستند که از شهر ووهان چین و نیز کشتی کروز پرنسس دایموند به این کشور بازگشته اند.

روز گذشته مقامات وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای ۶۰ نفر به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند. خبرگزاری رویترز نیز به نقل از فرماندار کالیفرنیا گزارش داد که ۳۳ نفر در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ویروس مرموز کرونا ۵۶ کشور و منطقه را در سراسر جهان درگیر کرده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون ۸۳ هزار و ۳۸۹ مورد، مرگ و میر ناشی از آن ۲ هزار و ۸۵۹ مورد و تعداد بهبودیافتگان ۳۶ هزار و ۶۳۵ مورد بوده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر سال ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن یافت نشده است. دلیل بالا بودن مرگ و میر ناشی از این ویروس تنفسی، سرایت گسترده آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز