بازداشت کارگردان ایرانی به خاطر مرگ مشکوک همسرش

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹:۵۷
کد خبر: ۹۷۳۵۱۶
زن عکاس بعد از درگیری با شوهرش برسر دیر آمدنش به خانه به طور مشکوکی فوت شد. شوهر او که کارگردان است، به عنوان تنها مظنون در مرگ وی بازداشت شد و تحقیقات پلیس جنایی تهران از این مرد ادامه دارد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  ساعت ۲۱ و ۳ دقیقه شامگاه دوازدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری یوسف‌آباد با مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک زنی ۳۶ ساله در خانه‌ای در محله‌ای یوسف‌آباد خبر داد.

بعد از این تماس بود که بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به خانه زن فوت شده در طبقه چهارم ساختمانی در محله یوسف‌آباد حاضر شده و مشاهده کردند که وسایل خانه به‌هم ریخته و شوهر او و مرد کلیدسازی در خانه حضور دارند. جسد زن جوان نیز روی تختخوابش افتاده بود. این در حالی بود که تحقیقات اولیه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی نشان دادکه آثار خراش‌هایی روی بدن و دستان زن فوت شده وجود دارد و شواهد نشان می‌داد که بیش از ۱۸ ساعت از مرگ او گذشته است.

همچنین معلوم شد که آثار خراش‌هایی نیز روی دستان شوهر ۲۷ ساله او وجود دارد. با توجه به مشکوک بودن مرگ این زن، شوهر او به عنوان تنها مظنون پرونده مرگ وی با دستور بازپرس جنایی در همان محل بازداشت شد. همچنین تحقیقات بعدی پزشکی قانونی نشان می‌دهدکه این زن به احتمال زیاد بر اثر خفگی یا مسمومیت فوت شده است.

در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که زن فوت شده فوق‌لیسانس ادبیات بوده و به عنوان عکاس سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته و شوهر ۲۷ ساله وی نیز پسر‌دایی‌اش بوده که نویسنده و کارگردان تئاتر، تلویزیون، بازیگر، نوازنده و آهنگساز است. همچنین معلوم شد، مرد جوان فرزند یکی از بازیگران مطرح و معروف طنز، تئاترو تلویزیون است.

بازپرس جنایی به تحقیق از تنها مظنون پرونده پرداخت که وی در تحقیقات اولیه گفت: همسرم در خانه بود و من برای حضورم در یک پروژه فرهنگی ـ هنری سر کار رفته بودم. دوشنبه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به خانه بازگشتم، اما هر چه زنگ در را زدم همسرم در را برایم باز نکرد، حتی تلفن خانه را هم پاسخگو نبود. کلید یدک همراه نداشتم که وارد خانه شوم. با مرد کلیدسازی تماس گرفتم که او به خانه‌مان آمد و در را به رویم باز کرد، با دیدن وسایل خانه که به‌هم ریخته بود به ماجرا مشکوک شدم، چند بار همسرم راصدا زدم که پاسخگو نبود. وقتی به اتاقش رفتم او را بیهوش روی تختخواب یافتم. همان موقع با پلیس و اورژانس تماس گرفتم که آن‌ها آمدند و بعد از بررسی وضعیت وی متوجه شدند که همسرم فوت شده است.

این در حالی بود که ماموران و بازپرس جنایی در میان گفته‌هایش متوجه ضد و نقیض‌گویی‌هایی شدند، بنابراین به تحقیقات دوباره از وی پرداختند که تنها مظنون پرونده این بار ادعا‌های جدیدی را مطرح کرد و به بازپرس جنایی گفت: همسرم یک‌بار در ازدواج شکست خورده و ده سال از من بزرگ‌تر بود. اما به او علاقه داشتم و با توجه به مخالفت‌های خانواده‌هایمان با دخترعمه‌ام ازدواج کردم و دو سال از زندگی مشترکمان می‌گذشت.

زیاد اختلاف و درگیری با هم نداشتیم. چون همسرم عکاس هنری و سینمایی بود در اکثر پروژه‌های کاری‌مان در تلویزیون، سینما، تئاتر و همه کار‌های هنری همکاری داشتیم و در اکثر کارهایم او عکاسی می‌کرد. مدتی بود او خانه‌نشین شده بود و این موضوع آزارش می‌داد و باعث اختلاف ما شده بود. شب قبل دوباره دعوایمان شد و خراش‌های روی دستم مربوط به آن دعواست. من در مرگ او نقشی ندارم و نمی‌دانم چطور فوت کرده است.

با توجه به گفته‌های ضد و نقیض مرد کارگردان، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران از وی برای رازگشایی از مرگ مشکوک همسرش ادامه دارد.

منبع: روزنامه جام جم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز