ولیعهد ابوظبی به کرونا ویروس مبتلا شده است

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۸:۴۳
کد خبر: ۹۷۳۵۲۶
ولیعهد ابوظبی به کرونا ویروس مبتلا شده است
منابع داخلی در امارات اعلام کردند محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، «عبدالله طویل» فعال حقوق بشر اماراتی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: از یک منبع ویژه به من خبر رسیده که محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی پس از ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. این موضوعی است که مقامات اماراتی آن را سانسور کرده‌اند و تاکنون هیچ بیانیه رسمی در این باره منتشر نشده است.

منابع رسانه‌ای در حوزه خلیج فارس به نقل از منابع داخلی در امارات اعلام کردند پس از بالا رفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، نشست‌هایی در بالاترین سطوح به منظور تلاش برای کنترل شیوع این ویروس برگزار شده است.

امروز وزارت بهداشت این کشور از شناسایی شش مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا خبر داد، این افراد به دلیل رودررو شدن با مبتلایان دیگر به این ویروس مبتلا شده‌اند. با اثبات شش مورد دیگر از ابتلا در امارات آمار کلی مبتلایان در این کشور به ۲۷ مورد رسیده است.

وزارت آموزش و پرورش امارات عصر سه شنبه تصمیم گرفت همه مدارس و نهاد‌های آموزش عالی را از یکشنبه آینده به مدت چهار هفته در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز